Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ocekujte i vise udvajanja na Harden-u sada kada nisu na terenu i KD i Westbrook, jednostavno pre ce Pop dozvoliti otvorene suteve Sefolosha-i i Fisher-u, nego da ih Harden unakazava prodorima.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Lepo sam ja rekao
      Ma da, ali mi je apsurd da se prepadnes toliko pobede. Jeste da je izuzetno tesko dobiti jedan tim cetiri puta, pogotovo extra kvalitetan tim. Ali, brate dragi, nisu azdaje. Igraj najbolje sto mozes, pa ako nije dovoljno jbg..A ne kao *****....
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Mozda neko primecuje razliku u temi od sinoc? Mozda treba jednostavno zatvoriti temu kada igra Heat i postedeti nas sve, sranja koji idu uz utakmice Majamija?
        Htedoh da napisem to isto malopre, sramno je kako neki gledaju samo jednu, jedinu ekipu, nebitno iz kog razloga.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je bre, idemo!
          sigpic

Comment

• Nealova specijalnost, malo retardirano izgleda, al' stalno ovo radi
            San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Ma puni, ide trojka! Vratili su se svojim mestima za sut, vratili su se pick and roll igri, opet gledamo maestralnu kosarku.
              sigpic

Comment

• Nema leba od Thundera veceras, tacno su se uplasili pobede.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• ej, fisher konstantno radi faulove
                  It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Koliko je samo bitno sto Gary ovako igra, nisu imali taj spark sa klupe u prethodne 3 utakmice osim Manu-a, samo da Green konacno proradi.
                    sigpic

Comment

• Ma sta su se uplasili, Spurs-i im nedozvoljavaju da igraju kako hoce, a i sut je mnogo bolji nego u prethodnim utakmicama.

Comment

• KD najmeksa ruka zapada

Comment

• Majku mu, imam osjecaj da ovaj Durant moze dat kos kad kod mu kurcu cejf ...
                          San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• ono sto me nervira u ovoj seriji je da vise nemam onaj osecaj
                            da kad SA vodi sa 6 razlike cini se kao da imaju 20. nekako
                            olako trose generisanu razliku.

Comment

• Originally posted by cornix View Post
                              Majku mu, imam osjecaj da ovaj Durant moze dat kos kad kod mu kurcu cejf ...
                              Protiv ovakve timske igre SAS, neka da i 40 pts, sam nam ne moze nista.

Comment

• Moram da podelim sa vama cinjenicu da sam retardiran. Sad seo za komp, i prelistavam sta pisete i pitam se sto niko ne postavlja strimove za tekmu, kad ono ima na SK-u. Mozak na ispasi bleji.

Comment

Working...
                                X