X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Maric91 View Post
    Igrajte odbranu Bog vas j***.
    Pa ne verujem kako ih boli dupe za odbranu.
    Mislim da ih "ne boli dupe" za odbranu nego jednostavno nemaju iskustva u ovako važnim mečevima. Tačno su se, što kaže Wada, prepali. Ako bi trener uspeo da im ulije malo više samopouzdanja i da se psihički srede, mislim da bi proradila i odbrana i sve ostalo. SA ima ogromnu prednost iskustva.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Toni vec upisao 17 poena i 5 asistencija, briljantan pocetak koji obecava!!

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
        ovakvo otvaranje je donekle i bilo ocekivano
        Moze da postane problem kasnije tokom utakmice kada OKC stegne odbranu, nema mnogo razigranih ljudi osim Tony-a i Timmy-a. To je cesto "problem" sa kojim se suocavaju ekipe kada plejmejkeri ovako dobro suterski otvore utakmicu.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• MA PUNI BORANIJU!!

Comment

• Ne moze 3 utakmice zaredom da ih ne ide sut.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• samo sto veca razlika na pocetku
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Samo opusti ruku i uzivaj.

Comment

• jako lose zatvaranje 1/4 SAS-a

Comment

• Moro sam upalit i jebeni comp, moram podjelit svoju srecu sa ostalima, xD ... ugl vozda raja i veceras ...

Dobar start, hvala Bogu ... aBd do kraja ovako! Idemooooo!
                    San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Uprkos svemu, dobro je Oklahoma zatvorila cetvrtinu. Zaustavili su krvarenje koliko-toliko.
                      sigpic

Comment

• Kako se Neal gospodski bacio u zadnjem napadu, kao da ga je voz udario.

Da Harden i KD dodju sebi i da se dobije prava tekma.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                          Koliko su se igraci OKC-a prepali, da li je moguce?
                          Lepo sam ja rekao

Comment

• onaj indijanac potez boris diaw-a je totalna glupost

Comment

• Dobro je za sad, odlicno ide. Djinobili tek treba da uradi svoje, tu je naravno i Boris koji se nije upisao u strelce, ima da bude kidanje.

Comment

• Mozda neko primecuje razliku u temi od sinoc? Mozda treba jednostavno zatvoriti temu kada igra Heat i postedeti nas sve, sranja koji idu uz utakmice Majamija?

Comment

Working...
                                X