Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• MVP ne oseca to.

Comment

• Torn Achilles za Chauncey-a i verovatno kraj jedne fantasticne karijere, steta sto se zavrsilo na ovakav nacin.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To smo svi i ocekivali na pocetku sezone. Nego, citam neke rumors inforamcije. Trade izmedjue Lejkersa i Bostona, Gasol za Ronda ? o.O
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          MVP ne oseca to.
          Njega ne ubrajamo. On je MVP. A i neću da se posle priča kako je Miami uzeo titulu zato što je neko od ključnih igrača Bulls-a i OKC-a bio povređen. Želim da svi budu zdravi i u punoj formi kada ih MVP bude raskantavao.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
            Njega ne ubrajamo. On je MVP. A i neću da se posle priča kako je Miami uzeo titulu zato što je neko od ključnih igrača Bulls-a i OKC-a bio povređen. Želim da svi budu zdravi i u punoj formi kada ih MVP bude raskantavao.
            I to je kvalitet i briga me ako im svi budu povredjeni, njihov problem

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              I to je kvalitet i briga me ako im svi budu povredjeni, njihov problem
              Mislim, to je jasno, nego znam na koju vodenicu će zlotvori da okrenu priču.

sigpic
              - 4xMVP -

Comment

• Inace, Knicks-i su planirali da otpuste malog Lin-a do kraja ove nedelje jer od petka svi non guaranteed ugovori postaju fully guaranteed. How crazy is that?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Inace, Knicks-i su planirali da otpuste malog Lin-a do kraja ove nedelje jer od petka svi non guaranteed ugovori postaju fully guaranteed. How crazy is that?
                  Oduvek su vazili za proracunatu i ozbiljnu organizaciju.

Comment

• Tacno su ga cuvali kao keca u rukavu do zadnjeg momenta.
                    Kako iskusna finta Dolan-a i D'Antoni-a.

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Inace, Knicks-i su planirali da otpuste malog Lin-a do kraja ove nedelje jer od petka svi non guaranteed ugovori postaju fully guaranteed. How crazy is that?
                      Ova informacija objašnjava zašto je "procvetao" protiv Jazz-era.

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

• Billups :
                        "I will be back. I'm not done. I'm not retiring....I will play again."
                        Ne daj se Chauncey! Nadam se da cemo ovu legendu gledati jos bar godinu dana.
                        Last edited by Ljuba90; 08-02-12, 14:31.

Comment

• Galinari nece nastupati za Denver u narednih mesec dana zbog preloma levo stopala.Propustice negde izmedju 12 i 14 utakmica.
                          Ovo bi moglo skupo da kosta Denver i neminovno je da ce da padnu par pozicija.

Comment

• Paul Pierce pretekao Larry Bird-a na listi najboljih poentera u Celtics-ima. #2 za njega i nedostaje mu "samo" 4600 poena da nadmasi i John Havlicek-a. Cestitke za P.P.

EDIT: evo i izjave CP3 na Twitter-u u vezi povrede Chauncey-a

Toughest day to date for me as an NBA player losing the best backcourt mate I've ever played with, my big bro, and gr8 teammate C. Billups...I know they say everything happens for a reason but I'm having a hard time understanding this one...what he did for our team is immeasurable...Its not ideal but for the time being I'll have to settle for my son running around the house yelling "CHAUNCEY B-B-BILLUPS for 3!!!" Plz keep him and his family in your prayers, LOVE that guy!
                            Last edited by Mladen; 08-02-12, 17:33.
                            Originally posted by Brajkula
                            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• All Star 2013 u Houston-u...
                              sigpic

Comment

• sta mislite da li se isplati Lejkersima da daju pik iz prve runde 2012 za Sessionsa, to je bila zadnja ponuda od Klivlenda?

Comment

Working...
                                X