Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kaman u Cavs-ima?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cisto da jos malo uzdignem ovo sto je do sada uradio. http://www.basketball-reference.com/...er_yearly.html

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Kaman u Cavs-ima?

Lepo bi legao, pogotovo sto nam fali ofanzivna pretnja pod kosem, a da ne pominjem koliko lepo zvuci tandem Kyrie-Kaman.

Comment

• Dwight Howard told me this about playing for Bulls ``If I could play with Derrick right now and God wanted that to happen, it will happen.''
          Howard cont'd: ``It's about wherever God wants me to play, wants me to go. If that's Chicago, then it's Chicago.''
          Kako ovo protumaciti?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kako ovo protumaciti?
            Decko je na skanku.

Comment

• He sounds open to the idea of being traded to the Bulls, although that's still a longshot. Howard said he "loves" Rose.

WTF Dwight!? Koga on zajebava ovde?
              sigpic

Comment

WTF Dwight!? Koga on zajebava ovde?
                Ne bih sada pokretao raspravu na ovu temu ali me živo zanima koga bi to Chitown dao za Howard-a, tj. kako bi se izvršio taj "trade"?

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                  Ne bih sada pokretao raspravu na ovu temu ali me živo zanima koga bi to Chitown dao za Howard-a, tj. kako bi se izvršio taj "trade"?
                  Pa ako neko ima igrace da da za robota, onda je to Chicago.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                    Pa ako neko ima igrace da da za robota, onda je to Chicago.
                    Ok. Recimo, ko bi bio uključen u to?

sigpic
                    - 4xMVP -

Comment

Noah,Booz ili Taj + dvojica sa klupe i neki pik

Comment

Noah+ Boozer+pikovi da im je Mitch GM, a posto nije, onda verovatno ceo frontcourt, Noah-Boozer-Lu.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

Noah+ Boozer+pikovi da im je Mitch GM, a posto nije, onda verovatno ceo frontcourt, Noah-Boozer-Lu.
                          Šta ti lično misliš o tome? Vredi li dati ta tri igrača za Dwight-a? Rose-Dwight, verovatno najjači tandem lige.

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

Šta ti lično misliš o tome? Vredi li dati ta tri igrača za Dwight-a? Rose-Dwight, verovatno najjači tandem lige.
                            Ja licno ne bih... Imaju savrsenu hemiju u timu, ne treba je razbijati... I sto kaze Ljuba, mozda bi morali i nekog s klupe da salju (Hedo je free shipping, neizostavna karika u bilo kom blockbuster trejdu), time bi oslabili najacu klupu u ligi.

Comment

Ja licno ne bih... Imaju savrsenu hemiju u timu, ne treba je razbijati... I sto kaze Ljuba, mozda bi morali i nekog s klupe da salju (Hedo je free shipping, neizostavna karika u bilo kom blockbuster trejdu), time bi oslabili najacu klupu u ligi.
                              Ok. Hvala. Recimo da sam sličnog mišljenja. Bez obzira na mogući tandem Rose-Howard, mislim da Chicago ima tako lepo skockanu ekipu da bi je bilo greota uništavati. Pravi su tim. E sada, ako je Dwight baš navalio da igra za njih... čisto iz znatiželje bih voleo da vidim kako bi to funkcionisalo.

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

• Igracki bi mi jedino bilo zao Lu-a, emotivno Jo-a, ali bih odradio taj trade u sekundi. Resiti se Boozer-ovog ugovora i napraviti verovatno najdominantniji tandem lige...priceless realno. To bi mozda bilo dobro odraditi krajem ili pocetkom sezone, a ne sad usred, but what the heck, Dwight je Dwight kolika god budala bio. Znas kad bi smeli da udvajaju Derrick-a sa njim na terenu? Juce...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X