Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• MELO ce sve uraditi samo nece uzimati manje suteva u to sam siguran 100%

Comment

• "As I told you a little bit earlier in the hour, I have some news to report about your New York Knicks. The Orlando Magic, I will preface my statement by telling you that they have categorically denied this, but my sources tell me that they have inquired about Tyson Chandler and Amar'e Stoudemire going to Orlando for Dwight Howard. Let me confess to you that I'm torn. From a basketball standpoint, it would seem you do that trade in a heartbeat. You don't teach seven-feet and you don't teach the dominate and the skills that Dwight Howard has. But I like Tyson Chandler. I like the fact that he rebounds and defends."
      Stephen A
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos jedan zanimljiv podatak, 30.6% MarShon-ovih poseda su izolacije i ima PPP od 0.99 sto je sjajno i u top 10 je u ligi sto se toga tice.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wow, just caught up on the Deng stuff. That doesn’t sound good at all. Hopefully he’s back for the playoffs if it is as bad as it sounds.

O jebem ti zivot...
          sigpic

Comment

• Sve lepse od lepseg ...
            Originally posted by Brajkula
            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ja molim Boga da ce za sat vremena KC izaci sa saopstenjem da je Lu day to day i da je ovo samo lazna uzbuna. Jebem ti Thibs zivot, jesi morao da ga jases kao konja u pm.
              sigpic

Comment

• A bas smo nedavno pricali o njegovoj minutazi,u prvoj izjavi nije delovalo nista ozbiljno ne znam za dalje sta je bilo...

Comment

• MRI je bio negativan jbg, sta onda moze biti toliko ozbiljno nije mi jasno... Em Rose nece cele sezone biti na 100%, jos nam samo ovo fali.
                  sigpic

Comment

• I Gibson ima neku povredu,valjda nece Deng da propusti mnogo vremena van terena on je po meni posle Rose naj bitniji igrac kod Bulls-a

Comment

• Ma Taj i moze da se zameni na neko vreme, ali kad bi Lu odsustvovao vise od recimo mesec dana, to ne bi valjalo nikako, ali nikako... Taj je out na najmanje 7 dana, verujem i vise. Derrick i Jo ce igrati veceras.
                      sigpic

Comment

• Koliko volim sto ima svako vece dosta utakmica toliko to i nije dobro za igrace,povrede se samo redjaju a do PO ima jos dosta da se igra.
                        Treneri moraju da budu pametni sa minutazom ali za sada im to slabo ide.

Comment

• Povrede su bile neminovnost pri ovakvom rasporedu. A sto se tice minutaze, apsolutno si u pravu. Deng preko 38 minuta po utakmici i Rose 37. Po ovakvom rasporedu, PREVISE.
                          Originally posted by Brajkula
                          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Kad god sam gledao Bulls-e imao sam utisak da Deng ne izlazi iz igre.
                            A od kada ih je Thibs preuzeo on covek gotovo svako vece ima 40 min. tako da su povrede neminovne

Comment

• Izgleda da potpisujemo Oberto-a. Sasvim ok pojacanje, mada sam ja vise za nekog "atletskijeg" centra.
                              sigpic

Comment

• Lu ce izgleda morati na operaciju u pm...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X