X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by majabl View Post
    Joj Hamzo ne baksuziraj.
    Kako dobar poen sad s Jankove strane.
    A ovo psovanje publike je od kolege Novaka naucio.

Hvala Bogu, pa je naucio i da pobedjuje od njega.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakav promasaj Milosa ali sve ispravlja sjajnm forhendima!

Comment

• Steta, trebao je preuzeti inicijativu u ovom poenu i pokusati da dodje do mec lopte.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ko jos gleda tenis kad ne igra velika trojka?
          Ovi turniri nisu vredni paznje.

Opustio opet Raonic ruku, Janko ako izgubi servis dovidjenja drugi sete.
          Tek sad vidjoh ovo inace bih ranije reagovao Hoces reci da Murray nema kvalitet kao prva trojka?

Comment

• Originally posted by hamza_TM87 View Post
            Tek sad vidjoh ovo inace bih ranije reagovao Hoces reci da Murray nema kvalitet kao prva trojka?
            Ajde bezi, znas da se sprdam.
            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Ajde bezi, znas da se sprdam.
              I bolje ti je

Evo ga TB! Po mini break na obje strane na pocetku

Comment

• Dobro je, odmah vracen mini break... Da se odlepio Raonic odma' bilo bi to jako tesko stici.
                sigpic

Comment

• много је напето и тешко и за гледање, могу да замислим како је њима....

клинци навијају за Милоша, можда то Типсу стимулише да се боље бори?

ау, катастрофа у тајбрејку!! 1/4
                  Last edited by Žika; 08-01-12, 13:54.
                  sigpic

Comment

• I to bi bilo to sto se tice drugog seta

Comment

• Kako je mlako odigrao onaj bekhend iz skoka, tako mu i treba.
                      sigpic

Comment

• Ovo se vec ne stize.
                        Najbolje bi bilo da odmah igraju jos jedan tb, da dzaba ne gledamo jos jedan set.

Comment

• Originally posted by majabl View Post
                          Ovo se vec ne stize.
                          Najbolje bi bilo da odmah igraju jos jedan tb, da dzaba ne gledamo jos jedan set.
                          Ovo je reagovao Vladan iz daleka Kud ga prizvah

Comment

• Trebao je Milos i prvi da uzme,bolji je danas,mnogo veci pritisak vrsi,imao cak 8 brejk sansi,Janko samo 2 i to pri kraju drugog seta,u prvom Milos 43,a Janko 41 poen.No,to je tenis,treba uzeti najbitnije poene.
                            Janko mora da odlucuje,da istupi posto kad Milos diktira tu nema spasa.Milosevi servisi cesto i ispod 200 ali to je neuhvatljivo,voleji nesto tvrdji
                            sigpic

Comment

• Ide ovo u 3 tb-a, kao što sam i mislio ...

Comment

• Stvarno treba ubrzati podloge, pa da gledamo festivale servera ili bolje reći drvosječa. Nekada je moglo, ali sada svako živ udara 200+, u blato bi ih stavio da igraju.

Comment

Working...
                                X