• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mislim da ce West dati sigurno 13 poena
    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Hedo i debeli su sigurno out, verovatno i J-Rich.
      Da, video sam to, zato sam ih i izbacio. Mislim da Minesota moze iznenadi, kvota je odlicna za singl.

Comment

• Jao ljudi, onaj dan sam uvatio singl WAS ,stavio bio hiljadrku ! Stavio sam i na SA isto singl i to sve u SOKERU !!!!!

Veceras ulazim i vidim obavestenje koje dugo stoji : sve utakmice kosarkaske koje se zavrse X racuna se rezultati nakon produzetka, A JA BACIO JEBENI TIKET OD 3000 hiLJADE !!!!!!!!!!!!! Degen

Comment

• uvatio neku crkavicu na portlandu, denveru i memphisu... a i dobro ja rekoh da su boston i ny za izbegavanje, neverovatno koji su to mucenici...

Comment

• Sta igrati za nocas od NBA???

Comment

• portland, denver, oklahoma, tako nesto

Comment

• A JUTA 1????

Comment

• Je l' moguce da je Utah stvarno toliki favorit protiv Wolves-a? Da me ne mrzi da odem do Mozzart-a singlirao bih dvojku samo tako.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ma nema u ovim uslovima nista vise sigurno... a juta bi trebala d aje bliza pobedi, al opet po toj kvoti ih ne bi uzimao...

Comment

• Jes Utah favorit da kazes blagi ali kvota 1.30 sramota,barem da je 1.70!

Comment

• Imas na 1.4 u Mozzartu. Juce sam pogodio i Westa i Andersona, danas Galinari under, mozda i Dirk under zbog povrede
                        sigpic

Comment

• Minesota H2, Portland H2 i Oklahoma H2.
                          sigpic

Comment

• jel igraju tonight rondo i allen? za allena jedni kazu da igra a drugi kazu da ne, a za ronda kazu da je blizu povratka, al ne vele jel to blizu danas ili za par dana

Comment

• Ray kaze da nema otoka i da ce pokusati da igra, a Rondo je takodje blizu povratka, tako da mislim da mozemo da ih ocekujemo obojicu. Hedo isto 90% veceras u sastavu Magic-a.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Ray kaze da nema otoka i da ce pokusati da igra, a Rondo je takodje blizu povratka, tako da mislim da mozemo da ih ocekujemo obojicu. Hedo isto 90% veceras u sastavu Magic-a.
                                ma ja, to je ono sto sam i ja procitao.. i kaj sad to znaci, el dobija boston ili horlando?

Comment

Working...
                                X