Anderson Varejao manje od 11,5 skokova - 1,60
          Russell Westbrook manje od 8,5 asistencija - 1,60
          Kvota: 2,56

Anderson Varejao manje od 11,5 skokova - 1,60
          Russell Westbrook manje od 8,5 asistencija - 1,60
          Kevin Love vise od 20,5 poena - 1,80
          Steve Nash manje od 13,5 poena - 1,80
          Kvota: 8,29
          Eto, prvi pros'o, a drugi zajebao Love za 1 poen.

Originally posted by amare@stoudemire View Post
          Dule lepo sam ti reko da igras na Marka Gasola i na Rouz......
          Pricao si ti da igram i na Love-a preko...

Comment

• Fila Dalas Lejkersi Cikago i Juta u doh na 500 5200 <3 kako je sinoc doslo pod konac jos da smo mi dobili tek bih ih odr'o.

Comment

• Sinoc nisam igrao i bolje sto nisam jer bi sve sjebao. Za veceras 1 tiket za 500 : Boston,LAL,NY, SA

kvota: 11

Comment

• evo sta sam odigrao za nocas....Toronto,OKC,San Antonio,Denver,LAL...

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...01-9814270-945
                  It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Ja sam igrao Toronto samo za sada Razmisljam sta dalje

Comment

• Originally posted by amare@stoudemire View Post
                      evo sta sam odigrao za nocas....Toronto,OKC,San Antonio,Denver,LAL...
                      Ja mislim da bi New Orleans mogo dobit Oklahomu imam neki osjecaj

Comment

• Originally posted by hamza_TM87 View Post
                        Ja sam igrao Toronto samo za sada Razmisljam sta dalje
                        Igraj :
                        San Antonio over
                        Rose over
                        portland h1

Comment

• Originally posted by Alen View Post
                          Igraj :
                          San Antonio over
                          Rose over
                          portland h1

Rose povredjen i igra trecu noc zaredom, ne znam bas. Mislim da ce veceras imati svoju klasicnu 16-20 poena uz 8-10 asistencija za najvise 30 minuta igre.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Rose povredjen i igra trecu noc zaredom, ne znam bas. Mislim da ce veceras imati svoju klasicnu 16-20 poena uz 8-10 asistencija za najvise 30 minuta igre.
                            Sta mislis moze li New Orleans opet iznenaditi kao protiv Denvera ?

Comment

• Bez Gordon-a i Ariza-e tesko, Denver su dobili na svezinu pre neko vece, ali verujem da Oklahoma nece imati tih problema.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta misliste new york 1? znam da su dosta zivaca uzeli ove sezone, ali fili je ovo prvo gostovanje ako me secanje sluzi dobro, sto se tice ostalih meceva vidim da je u mozzartu indiana 190.5 granica 1.60 a na netu je 183.5. Po meni su minusi danas svi mecevi, na netu su drasticno pale granice

Sto se tice oklahome 1.35 je nezahvalno u gostima u nba-u, nikad ne igram tako nesto

Comment

Working...
                                X