Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• t-mac nas urekao za boston! banujte ga smesta!

Comment

• Wow, just wow... Igrao sam Jack-a i Hansbrough-a na 2000, Jack prodje u trecoj cetvrtini, Hansbrough zavrsio na 12 poena. O, jebem ti zivot...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• a minesota samo potvrdila ono sto rekoh pre neki dan.. protiv jacih ekipa se napale a protiv sebi slicnih ekipa i slabijih se useru... klasican tim za izbegavanje na kladjenju...

Comment

• Znaci mi ih dobijamo u nedelju

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Znaci mi ih dobijamo u nedelju
            ne treba preterivati sad

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
              ne treba preterivati sad
              Apsolutno se slazem

Ajde da ne spamujem temu vise

Comment

• Pu jebem ti, pascu samo Portland za 100 evra, igraju ocajno...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Pu jebem ti, pascu samo Portland za 100 evra, igraju ocajno...
                  ne brini ima jos vremena za Portland sta ja da kazem cekam Memfis za 30 evrica...

Comment

• Btw, tek nakon sto sam uplatio setio sam se kako Boston igra kod kuce protiv ekipa tipa Pacers-a, posebno sto su dobili nekoliko vezanih meceva, moralo je stati kad-tad.
                    sigpic

Comment

• Ide dodatni over na Portland, sto znaci da sam za 1 poen pao trebalo je 196 poena, a doslo 195.

Comment

• Ne bih ja rekao da ce ovde proci over... Kolika je granica?
                        sigpic

Comment

Ne bih ja rekao da ce ovde proci over... Kolika je granica?
                          190,5 dodatna granica.

Comment

• Nema teorije, pogledaj ovu cetvrtinu, a dam glavu da ce tako ici i do kraja, eventualno ce Portland malo da zivne, tako da nemoj dzabe razbijati glavu da si pao za poen.
                            sigpic

Comment

Nema teorije, pogledaj ovu cetvrtinu, a dam glavu da ce tako ici i do kraja, eventualno ce Portland malo da zivne, tako da nemoj dzabe razbijati glavu da si pao za poen.
                              Evo sad vidim. Nisam ni gledao 2. cetvrtinu samo 1. pa sam zato mislio da ce lagani over da bude.

Comment

• PA DA LI MOZETE RUZNIJE DA IGRATE MAMU VAM JEBEM
                                sigpic

Comment

Working...
                                X