Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja uplatio na Cikago, Majami i Dalas. Detroit je presmesan i mislim da nece vezati tri pobede, dok Cikago igra BTB, ali sam siguran da ne mogu pruziti losiju partiju od onog sinoc. Majami sam uveren da nece izgubiti dve zaredom kuci, pogotovo sto igra protiv Indijane, koja iako ima skor 4-1 ne igra nista posebno, sve tekme do sad su igrali sa slabijim ekipama, a dobrano su se namucili sa Kavsima i Torontom. Mocart je dao poklon kvotu na Majami 1.3, jer kao sto sam vec napisao, u skoro svim stranim kladionicama je kvota ispod 1.2. Dalas je ocajno zapoceo sezonu, ali su pokazali protiv OKC-a da nisu zaboravili da igraju. Trenutno se nalaze na poslednjem mestu na zapadu i mislim da je pravo vreme da se trgnu, jer sezona je skracena i sto vise bude odmicala, to ce biti manje prostora za kikseve. O Finiksu ne bih trosio reci, ovo ce im biti najgora sezona u zadnjih 10+ godina.

Drugi tiket uplatio reda radi, da se isprate ostale utakmice: http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...12-7108629-943

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
      ja juce sve promasio a samo portland dvojku pogodio..
      zar ne trebas ti i na ovo da dobijes neku kintu?
      Dobio sam 5 dana besplatnog kladjenja od 50 kinte.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-7724265-943

Da pokusam sa iznenadjenjem...

Comment

• Toronto je vec dobio Klivlend kao gost. Toronto je tezak protivnik za sve ove sezone i trebali bi ovo sa hendikepom da uzmu. Jos Klivlend igra back-to-back.
          Dodao bi Filadelfiju 2 i Vizardse H2.
          sigpic

Comment

• Dajte neke slobodne igre da razvalim Meridian.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
              Dobio sam 5 dana besplatnog kladjenja od 50 kinte.

jas mislio da ide kombinacija pogodjenih kvota puta ulog...

Comment

• I T-Mac sta ces na kraju za veceras ? Da cujemo....

Mislim da bi mozda Sac mogao napraviti iznenadjenje veceras protiv Denvera.

Comment

• Originally posted by saleBL View Post
                  I T-Mac sta ces na kraju za veceras ? Da cujemo....

Navijamo veceras...

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                    Navijamo veceras...
                    I ja cu ispratiti

Comment

• Originally posted by saleBL View Post
                      I T-Mac sta ces na kraju za veceras ? Da cujemo....

Ne znam, malo sam ucio, pa sam odspavao, sad cu da se bacim na utakmice...
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Z-Bo nece igrati 8 nedelja, a nova vest je da Deron propusta utakmicu kao i Humphries, tako da to mora biti hendikep kec!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo sam odigrao i ranije,ima li jos nekih hendikepa za veceras?

Comment

• Ja sam vec odigrao H1 na Minny,a nesto mislim i da ceNuggetsi naduti Kingse

Chicago isto H2
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ariza definitivno out za Hornets-e, Amare se vratio na treninge i bice game-time kao i Shumpert, a EG je ucestvovao u shootaround-u i mislim da ce igrati za New Orleans. Otprilike je to to, ali mislim da New Jersey bez Deron-a nece moci ni do 50 poena.
                              sigpic

Comment

• Jesmo li igrali sta?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X