X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vule svaka cast Ja sinoc sve pao

Comment

• Ljudi sta mislite jel sigurno 1 na oklahomu ?

I sta mislite jel moze milvoki nesto protiv jute

Comment

• Ne bih rekao da je sigurno jer OKC igra back-to-back i mislim da ce im ovo biti 7 utakmica, a Portlandu 5. Portland ulazi u mec vise odmorniji, a i nemaju toliko losiju ekipu od OKC.
        Veceras nema sigurnih tipova.
        sigpic

Comment

• Za veceras, Charlotte, Milwaukee, LAL i mars u pm.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Atlanti ne odgovara Chicago,ali ipak mislim da je hendikep 9.5 previse veliki.
            Tako da :
            Chicago - Atlanta h2
            Cleveland - Charlotte h2
            Utah - Milwaukee under
            Durant under
            K.Martin under
            sigpic

Comment

• LA u dodatnom i Charlotte sa hendikepom ili cista dvojka na Charlotte i cist kec na LA?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                LA u dodatnom i Charlotte sa hendikepom ili cista dvojka na Charlotte i cist kec na LA?
                Meni se cini da je ovo drugo bolje.

Comment

• Ma jasta, em je veca kvota, em uvek preferiram "cisto" pre hendikepa i ostalih gluposti. Ovo prepisujte slobodno, da im jebemo kevu veceras!
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    LA u dodatnom i Charlotte sa hendikepom ili cista dvojka na Charlotte i cist kec na LA?
                    Ja cu staviti oba pa sta bude

Comment

• Je l' zna neko koji je uslov u Meridian-u za ove igrace, je l' mogu da se vezuju sa obicnim NBA utakmicama?

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                        Je l' zna neko koji je uslov u Meridian-u za ove igrace, je l' mogu da se vezuju sa obicnim NBA utakmicama?
                        Mislim da je max dva igraca koje mozes da odigras i mozes da miksujes sa ostalim igrama,ali nisam siguran za NBA,mislim da ne mozes.

Comment

• Max je dva igraca i ne mozes da kombinujes sa standardnom NBA ponudom...ali mozes da igras nesto kroz slobodnu igru...
                          npr dva igraca +Chicago pobedjuje i Rose postize vise od 17.5 poena ili dva igraca+ Wade daje vise poena od LBJ...
                          ili dva+ oni daju granicu 18.5 a ti odigras daje u prvom poluvremenu vise od 9.5...

Comment

• evo i mog tiketa za vecaras
                            Cleveland Cavaliers - Charlotte Bobcats H1
                            Chicago Bulls - Atlanta Hawks H1
                            Oklahoma Thunder - Portland Trailblazers H1
                            Utah Jazz - Milwaukee Bucks H2
                            L.A. Lakers - Houston Rockets H1

Comment

• ja cu ako stignem odigrat ovo:
                              cavs vs bobcats 2
                              oklahoma vs portland 1
                              lakers vs rockets 1
                              bryant 26,5 manje
                              rose 24,5 vise
                              durant 29,5 manje
                              chicago vs hawks H2
                              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by stefan12 View Post
                                bryant 26,5 manje
                                rose 24,5 vise
                                durant 29,5 manje
                                nego u kojoj kladionici ovo igras.? ovo u Sokeru nema...

Comment

Working...
                                X