X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NJ ti igra back-to-back Miko..
    sigpic

Comment

• nego eto sta smo docekali, da granica na phoenix-gsw bude 193 i da opet niko nije siguran da ce i ta granica biti probijena

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-4702542-943

Comment

• jes da samo uglavnom dolaze underi, al ja ne bi bio ja kad ne bi terao kontru
          tako da igram overe na phoenix, ny, denver, nj i utah

Comment

• Monta je u Phoenix-u i igrace! Sad samo da skontam da li singlirati dvojku ili je u hendikepu dodati na combo, valja nastaviti igrati pametno...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hmmmmmm, Phoenix je dobio poslednjih 12 meceva protiv GS kuci... Monta iako u timu bice svakako sjeban i umoran, sve vise me odbija ova utakmica.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mrzim tradiciju. Ma Suns-i su losi ove sezone to je 2 k'o kuca.

Comment

• Poceo sam previse da razmisljam, ne valja ovo nista.
                  Posebno sto tacnog odgovora nema s obzirom na tradiciju i ono sto Phoenix trenutno igra. Mada, ne mogu Nash i Frye doveka ovako igrati, mislim da cu igrati keca u dodatnom.

P.S. Provalite kako je Mozzart napisao Phoenix.
                  sigpic

Comment

• Oni to uvek tako.

Meni gre'ota da propustim 2,85.

Comment

• Nego, vredi li jos jednom pokusati sa Mavs-ima? Ja hocu, bar na ovom combo-u.
                      sigpic

Comment

• U wwin stavili 21,5 granicu na Ellisa
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pa to mu je dosadasnji prosek u sezoni, sta je smesno?
                          sigpic

Comment

• Pa smesno je sto je upitan hoce igrati a ako bude igrao izmoren totalno , nema teorije da ubaci preko 20
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kakvi nema sanse, jedan od najboljih scorer-a u ligi, moze da stavi 30 poena zatvorenih ociju.
                              Druga je stvar sto u hali Suns-a ima najgori prosek, nekih 13 poena u karijeri uz katastrofalan procenat suta, ali ovo je novi Phoenix, tako da i to mislim da vise ne vazi.
                              sigpic

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...21-4866363-943

nek ide zivot

Comment

Working...
                                X