• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 5?
    E moj brate, ja sam na 25 i jos brojim.
    sigpic

Comment

• Zaredom brate mislim, inace celokupno gledano, 75% tiketa na kojima sam pao je na po jednu. Ti ako si zaredio toliko, imas celicne zivce onda.

Comment

• Meni po svemu sudeci ostaje jos Zlatna drzava, znaci nema opet spavanja. Nadam se da je neko ispratio Detroit kad ja vec nisam mogao.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I to me bacaju uglavnom one koje zadnje na tiket stavim. Kod NBA je najgore jer ne mogu a da ne ispratim utakmicu, jos one koje pocinju u 4 i 30. Jebanje u mozak brate.
          sigpic

Comment

• Sisaj kurac Grejvise, nisi u zivotu vezao dve trojke preko ruke.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Meni po svemu sudeci ostaje jos Zlatna drzava, znaci nema opet spavanja. Nadam se da je neko ispratio Detroit kad ja vec nisam mogao.
              Mozda ispratim malo s tobom ako se nakanim da taksijem narucim pljuge.
              Cuj prvi maj

Comment

• Isti slucaj kod mene, juce sam prosao NBA i cekao jebeni hokej, jedva sam nasao stream da ispratim tekmu, i retardi odigrali neresno na kraju, inace je zadnja na tiketu bila. Umalo da polomim monitor.

Bacite pogled na Minesotu.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Gde Minnesota brate, nema im pola tima (i, to one bolje polovine). Ne kazem da nece doci, al' 1.35 ne da nema nikakvu vrednost, nego...
                  Hvala, zamenio za GSW 1 i prosao tiket ...
                  If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

• Originally posted by Gologuzan View Post
                    Hvala, zamenio za GSW 1 i prosao tiket ...
                    Trebao si odigrati protiv mene da dobijes.
                    sigpic

Comment

Brooklyn Nets - Boston 1.60/2.50 Hendikep -3.5 - 1.85/1.85 Broj poena 192.5 - 1.85/1.85
                      San Antonio - New York 1.45/2.70 Hendikep -5.5 - 1.85/1.85 Broj poena 193.5 - 1.85/1.85
                      Denver - Miami 2.30/1.70 Hendikep +2.5 - 1.85/1.85 Broj poena 203.5 - 1.85/1.85

Brooklyn i Denver. Cisto da vidim da li mogu da ih izbaksuziram.
                      sigpic

Comment

• S obzirom da nam Boston kida zivce stalno od pocetka sezone, i sad citam, upitan je Rondo za veceras, mozda nece igrati, slobodno cu staviti Bruklin, ali ne i vecu cifru. Majami dolazi takodje, dobra je kvota, a ovu trecu cu da izostavim najbolje.

Comment

• Sacekajte da Mocart koriguje kvote na Miami, na netu je 2.40, izjednacice i Mocart kad-tad.
                          sigpic

Comment

• Odigrao sam KG vise od 15 i Wade manje od 19... Pored toga Bruklin 1 i SAS - NY vise poena... KG dobro igra, Rondo upitan, mislim da ce uzeti dosta lopti, a i Lopez ispod kosa. Wade ima problema sa povredom, ne moze da da sve od sebe, mora da se pazi, a i imace dobre cuvare, ako i bude igrao, mislim da ce ispod ove granice...

Comment

• Procitao sam negde da Denver nije izgubio od Majamija kod kuce poslednjih 10 godina...

Zanimljiv podatak ako je tacan naravno...

Comment

• http://www.flashscore.com/match/KzQOhQWu/#match-summary

Eto vidis da je tacan.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X