X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• GSW 1

Comment

• Originally posted by Overlord View Post
      T- Mac realno sve sto ti igras protiv toga promijeni malo sistem da ne gubis lovu
      To vazi za mene. ;)
      sigpic

Comment

• Originally posted by Overlord View Post
        T- Mac realno sve sto ti igras protiv toga promijeni malo sistem da ne gubis lovu
        Pa vidis da ti pomazem buraz, samo ti nastavljaj da igras protiv mene i ne brini.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Od underdogova Phoenix i Miami.
          sigpic

Comment

• Detroit bi mogao da dobije jednu utakmicu, igrala Philadelphia dobro i protiv Bucks-a, al' ih je pokop'o Jennings i fantasticno sutersko vece cele ekipe. Mislim da je vreme da se raspadnu malo.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Detroit bi mogao da dobije jednu utakmicu, igrala Philadelphia dobro i protiv Bucks-a, al' ih je pokop'o Jennings i fantasticno sutersko vece cele ekipe. Mislim da je vreme da se raspadnu malo.
              Neka Mac , na tri tiketa imam Phil.

Nije vrijeme , barem ne vcrs.
              Last edited by Rossonero; 14-11-12, 18:58.

Comment

• Sarlot H2, tu nema razmisljanja.
                sigpic

Comment

• Na kraju, Boston, Houston i Golden State. Nece Washington na meni da skida nevinost.
                  sigpic

Comment

• Tolko ste sigurni da ce Hjuston da dobije?
                    Ja nisam nista za velike pare veceras, sve neki trik mecevi.
                    sigpic

Comment

• EVO NESTO I OD MENE ZA NOCAS

Minesota manje poena

la clipersi manje poena u prvo

mada moram da kazem da nocas nije vece gdje treba ulagati dosta novca , losa je ponuda za razliku od jucerasnje , pozdrav i srecno svima

Comment

• Da Bog da crk'o kad odigram Boston sledeci put.
                        sigpic

Comment

• ajde ne placi...eto dobijaju za 5 razlike... jel ti dovoljno?
                          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Da Bog da crk'o kad odigram Boston sledeci put.
                            Ja se zarekao prosle nedelje da ih ne igram vise, cisto rasipanje love i kidanje zivaca.

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
                              ajde ne placi...eto dobijaju za 5 razlike... jel ti dovoljno?
                              Vidis da nije... Nije stvar u tome, nego u kidanju zivaca sto kaze Skrillex, kakve su to utakmice bre, a treba da ih tresu 40 razlike.
                              sigpic

Comment

• Ma daj brate, u zadnjih pet tiketa sve na po jednu padam, stres bre, nije dobro ovo za zdravlje. Finansije mogu i da se povrate, ali dzaba ako otegnem papke.

Comment

Working...
                                X