Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Od Kristica, nadam se iz petnih zila, nema nista. Nadam se da mu je mnogo lepo u Krusevcu... Koga bih voleo, blago ne znam pojma. Svako normalan, ukljucujuci Rajevca, nije lud da u CV metne rad bez plate. Ubilo bi mu karijeru...

Comment

• Ma boli Rajevca cosak, pred kraj je karijere, para ima, hoce da radi blizu familije, a voli Zvezdu. Nije to uopste nelogicno, samo ima i jedan veliki minus, kod njega ce menadzerski igraci moci da igraju nikad. Sa prvim Majamijevim pozivom ce otici, znam kakav je.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• MA sad ce staviti nekog sabana, neku budalu kako bi covek rasprodao sve uzeo 10 milki i otisao na Kajmanska ostrva. True story.
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Kako mozes nekog da otpustis, a da nemas spremnu zamenu uopste mi nije jasno. I, to pred utakmicu PO-a za LE.

Ocekivao sam ovakav rasplet iskreno, dokurcilo ljudima (ne upravi, nego generalno pricam), a zna se da Luka slusa glas naroda.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja mislim da je vreme za usranu motku...ali samo redom...

Comment

• Cekaj Mek ti si bio protiv Robija ili sta?

Ili protiv Lukica mahera.
              It was the wrong plan
              In the wrong hands

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Kako mozes nekog da otpustis, a da nemas spremnu zamenu uopste mi nije jasno. I, to pred utakmicu PO-a za LE. :
                Ne bi me cudilo da oni imaju neki tal sa Jankovicem, mnogo on gleda nase utakmice, svaki put u lozi, svaki put sa Lukicem. Uopste me ne bi cudilo da posle revansa sa Naftanom uzme neko i pozove njega, i stavi ga na rezervu.

Originally posted by Indigo View Post
                Cekaj Mek ti si bio protiv Robija ili sta?

Samo je realan. Nema ovde strana.

Comment

• Koliko mi zao coveka jbt.
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                    Cekaj Mek ti si bio protiv Robija ili sta?

Bio sam sarkastican u drugoj recenici, a generalno me vise boli kurac.
                    Robija sam uvek branio i podrzavao, al' ne moze brate vise ovako, pa da ga jebem. Samo nisu ovo trebali sad da rade, bar da je prosla prva utakmica protiv ovih i da nas lepo operu, pa onda da ga otpuste.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• On je Zvezdas do koske jbg. Nista, idemo dalje, ali ne mogu da objasnim koliko cu zaliti sto nije dosao u neko drugo vreme.

Robi legendo, vole te Cigani, sve najbolje u daljoj karijeri. Pogresno vreme, pogresni ljudi...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                        On je Zvezdas do koske jbg. Nista, idemo dalje, ali ne mogu da objasnim koliko cu zaliti sto nije dosao u neko drugo vreme.

Robi legendo, vole te Cigani, sve najbolje u daljoj karijeri. Pogresno vreme, pogresni ljudi...
                        Mani me patetike, zaboravicu da nijednom ove sezone nismo pobedili i pocecu da zalim sto je otpusten jer ga gotivim kao caleta rodjenog.
                        Back to reality, ovo je moralo da se desi kad-tad.
                        sigpic

Comment

• Ma ja sam se sada razocarao. JEbo mater uvek sam bio optimista al sad su me ubili.
                          Otice i Laza sada ma sve ce zivo rasprodati ovaj goblin celavi.
                          MA bole me kurac vise jos ako postave nekog mentola za novog trenera necu ni pratiti jebe mi se.
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• Ljudi pa mi treba sad da se skupimo i pravac Ljutice Bogdana i da rasteramo svu tu bandu .
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Maslina View Post
                              Ljudi pa mi treba sad da se skupimo i pravac Ljutice Bogdana i da rasteramo svu tu bandu .
                              Ne vredi to. Na nama je da podrzavamo klub. Uvek ce to biti uloga navijaca. Lukica moze da otera samo drzava i nadam se da ce se reagovati, ako nista sada imamo Djilasa i Vucica koji pomazu celom SD, morace se i za FK naci neki model kao za KK i VK i RK i sve koji su bili otpisani pa se sada vracaju na velika vrata.

Comment

• Od Prosineckog ce ostati uspomena, posete na stadionu ce biti u rangu ostalih iz JSL, dovesce se neko poslusan da proba da rasproda ono malo sto valja, eventualno dobijemo neki derbi za lozenje sirokih narodnih masa, Lukic ce gurnuti po koje saopstenje i mozda se za 5 godina od sada smiluje da napusti fotelju za koju je sebe zaheftao... Lukicev lik i delo me tako neodoljivo podsecaju na Toleta, da ja nemam reci... Neka je Bog u pomoc, ali od svega iole dobrog nema nista...

Comment

Working...
                                X