This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Dacha View Post
    Opet u novembru derbi na Marakani i opet zadnje kolo sa Vojvodinom.Prvo kolo u Ivanjici
    Do jaja, opet suncanje na Karadjordju.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Toleta mrzi da izvlace, pa se samo stanca raspored od prethodnih godina, tri sezone valjda vec isto.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ne treba mijenjati dobitnu kombinaciju.

Comment

• Ovo sto se tice derbija ja mislim da partizani imaju pravo da se druga utakmica igra kod njih zato sto su bili prvi.A ovo za Vojvodinu je i dobro,u zadnje kolo ce vec da se zna da smo sampioni
          СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Ma zezam se bre ljudi, sta vam je, verovatno imamo neki sistem bez zrebanja vec se samo gleda u odnosu na tabelu, kako je vec dugo isti raspored, normalno da stalno ispada isto.

Comment

• Tole ne voli da komplikuje, ima uigran i jednostavan sistem. Zasto da menja?
              sigpic

Comment

• kakva stoka lopovksa i opet od prvih 6 kola ceteri gostujemo a i ne sumnjam da ce prolecni debi da se igra na veliku subotu

edit: remize 1. kola u poslednjih 5 godina
                vojvodina-zvezda
                partizanke-banat
                javor-zvezda
                partizanke-borac
                smederevo-zvezda
                partizanke-indjija
                spartak-zvezda
                partizanke- pazar
                javor-zvezda
                partizanke-bsk
                malo previse konicidnecije
                Last edited by carter985; 20-06-12, 16:40.

Comment

• 2009.nije bio javor vec jagodina ;)
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                    2009.nije bio javor vec jagodina ;)
                    isti qrtaz, poenta je da uvek mi zapocinjemo ligu gostovanjem...

Comment

• Nesto se prica da ostajemo bez Tosica, ne, ne moze kod nas duze od mesec dana da bude lepo jbg

Comment

• http://www.mozzartsport.com/vesti/zv...darka-lazovica

Comment

• Divota, more lepih vesti i dogadjaja se nastavlja... Mora da radi govnjiva motka, svi napolje bre, mrs!
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Divota, more lepih vesti i dogadjaja se nastavlja... Mora da radi govnjiva motka, svi napolje bre, mrs!
                            Mocart do sada nije previse kenjao obicno pogode.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Mocart do sada nije previse kenjao obicno pogode.
                              Ne mislim na Mocart, nego na upravu, pun mi je kurac vise.
                              sigpic

Comment

• Ako nista bar vam ga nece zameniti Knezevic.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X