Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Дарко Лазовић је после утакмице на атлетској стази испод севера, прослављајући победу, плакао и ударао рукама у груди узвикивајући: "КО ЈЕ ГРОБАР, МАМУ ИМ ***** СВИМА?? КО ЈЕ ГРОБАР?? ЈЕ Л' САМ ЈА ГРОБАР МАМУ ЛИ ИМ *****???"

To je to Lazo, to smo cekali od tebe majku mu!!! Vidi se da je i njemu spao sa ledja ogroman teret onim golom, a i generalno je ceo mec odigrao sjajno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Gde se ne peva?
        Pevalo se i protiv Spartaka, i protiv Smedereva, i protiv Hajduka, a cuo sam i protiv Metalca u prenosu.
        Potvrdjujem i da se protiv Metalca pevalo, jer sam bio
        http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Tako je bre! Odlicno takticki odigrano.Bravo Robi majstore!
          Ovog proleca imamo skor od 9 pobeda i jednog remija uz gol razliku 25:2 !!!
          СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Ma ne zna Robi, treba da ga sutnemo jer nije mogao da pobedi Partizan sa Stevicom Reljicem i Kaludjerom u prvoj postavi.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post

Аууууу ово вреди пара и пара Покојни Влада зин'о ко духа да је вид'о :Р
                sigpic

Comment

• Izgleda da nam je Evandro ostao samo u gacama nakon utakmice,a Petko bez istih
                  sigpic

Comment

• Jer niko kao ja ne zna da te voli, nikog kao mene tvoj poraz ne boli....
                    http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Imate na kanalizaciji konferenciju i reportazu sa utakmice
                      sigpic

Comment

• Ja cekam na RSB-u snimke slavlja
                        sigpic

Comment

• To cekam i ja,ali osam nestrpljiv pa mi je sve interesantno

I pare sam dobio,to sam se tek sad setio
                          sigpic

Comment

• ada nema negde neka pevaljka
                            muzika pesma skolce jar reko
                            čisto zbog praznika toes
                            zeljavi je četvrtak

lutajući reporter tuta bugarin
                            nežno šapće sneguljici
                            dok patuljci ruju
                            u rudnici

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                              To cekam i ja,ali osam nestrpljiv pa mi je sve interesantno

I pare sam dobio,to sam se tek sad setio

auf
                              kolki imje ovi semafor
                              smanjijo je kapacitet onog šarenog stadijončića
                              sa divizije na brigadu

lutajući reporter tuta bugarin
                              nežno šapće sneguljici
                              dok patuljci ruju
                              u rudnici

Comment

• brate koliko sam srecan danas...auuuu,divota!Kkakav tim imamo..ali najvise me raduje sto je citav tim odigrao vrhunski,ko da non stop igramo Evropu Robi marsevskim korakom prodefilovao kroz JNA Robijev Mars!Ali ona reakcija Evandra mustafi znaci,Evandro CIGANE!!!!Osjeca Evandro Zvezdu,kunem vam se..

Last edited by Duka; 12-04-12, 07:53.

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X