• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sjajan potez plumlee-a..
    sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
      Dobro Bob je izgubio par sezona vodeci manje kosarkaske programe, dok je Mike vec 30 godina u Duke-u, ali on je i izgradio taj program... U svakom slucaju, i jedan i drugi su legende.
      Ma samo Dzim Kalhun

Comment

• Northern Iowa - Old Dominion?

Trebalo bi da bude zanimljivo i da bude dobar stream.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Northern Iowa - Old Dominion?

Trebalo bi da bude zanimljivo i da bude dobar stream.
          Ma nema nista od dobrog stream-a kad ova bagra sa ESPN-a samo fudbal prenosi.

EDIT: Mislim da ESPN i ESPN 2 nista ne prenosi od kosarke... jedino nesto na ESPN U, al` koliko vidim oni danas samo ovu tekmu rade...
          Last edited by Ernesto; 12-11-11, 23:24.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ovi presb..... ne bi uvatili loptu pod kosem i da im zivot zavisi od toga.

Comment

• Ipak nista od strima za Northern Iowa - Old Dominion...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Svaka cast za Coach K-a

A svaka cast i vama...jeste da veze sa zivotom nemate,ali uzivanje je bilo citati bilo sta sto nije evropska kosarka

Drago mi je da nas ima,zajedno cemo nauciti dosta o ovom predivnom rangu kosarke. Gde nema para,ali ima krvavih kolena.

Comment

• Veceras necu biti u mogucnosti da gledam basket,ali svima preporucujem da gledaju utakmicu Clevelend St-Vanderbilt. Zato sto je u Vanderbiltu jedan od najboljih sutera sa koledza,ako ne i najbolji-John Jenkins.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Veceras necu biti u mogucnosti da gledam basket,ali svima preporucujem da gledaju utakmicu Clevelend St-Vanderbilt. Zato sto je u Vanderbiltu jedan od najboljih sutera sa koledza,ako ne i najbolji-John Jenkins.

Znas i sam gde igra najbolji...

Salu na stranu, danas se gleda NFL, tisina tamo.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Znas i sam gde igra najbolji...

Salu na stranu, danas se gleda NFL, tisina tamo.
                      Propustam i to

Inace Jenkins je po meni najbolji suter

Comment

• Zanimljiv ovaj trener Clevelanda, dere se kao lud...

EDIT: Jenkins jako lose sutira(1/7 za 3) uostalom kao i cela njegova ekipa...a ni Cleveland nije nista bolji...
                        Last edited by Indigo; 13-11-11, 21:00.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Jesam lepo rekao gde igra najbolji suter.

Cuvajte se za utorak, fantasticne utakmice, bicete pripremljeni na forumu za njih, stay tuned...
                          sigpic

Comment

• Dajte stream za tekmu
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Evo ti...
                              http://www.sportlemon.tv/v-2/12/88/v-328925.html
                              Zeller kida
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ova NC 3 minuta izgleda kao NBA ekipa, pa 3 minuta kao grupa amatera koja se upoznala 10 minuta pre meca. Nema tu srece na duge staze...
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X