• Show
Clear All

• Ajmo bre petlovi,ajdeeeeeeeeeeee!
    Batuuuuuuuuuuuuuum
    Mrs!

Comment

• Idemo Nikolaaaaaaaaaaaaaaa!!!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajmo Francuzi breee...
        Sjajno zakucavanje Batuma
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Lepo sam rekao da Francuzi ne treba da jure uptempo igru protiv cigana jer imaju vise bekova u rotaciji i igraju prljavo rukama u odbrani sto sudije ne vide ili bolje receno ne zele da vide. Previse je ovo poena, a vecina je bila postignuta na vrlo lak nacin.
          Nema sta, morace Francuska dobro da oznoji dupe sto se tice odbrane u nastavku i da pogadjaju suteve spolja u napadu ako zele bilo sta da urade.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dajte Francuzi, skontajte se nekako i uzmite zlato ovim gnjidama. Prezirem ih!
            Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

• Noah zaustavio Gasol-a, jos mu je zalepio i banancugu u facu, sto se mene tice dovoljno!
              sigpic

Comment

• E moj Zelabal,bio bi te ja po ceo dan

Comment

• ŠPANIJADOMINIRA........................francuzi---- cao cao vozdrica

Comment

• Strahovita su ekipa ovi Spanci, to im moram priznati, ali neverovatno kolike su cigansture i koliku dozu protekcije imaju kod sudija.

Comment

• Kahn treba da trejduje ovog Rubio-a dok jos ima ikakvu vrednost.
                      sigpic

Comment

• Cim se Francuzi priblize onda sudije stisnu i Spanci opet odu na uobicajenih +10. Nadam se da ce Nic i Tony poludeti u 4/4 pa da gledamo zanimljivu zavrsnicu.

Comment

• Kolike god gnjide bili najbolji su nazalost. Francuska mozda i moze da im parira, ali ne u ovoj brzoj igri gde samo Parker drzi loptu u svojim rukama.
                          sigpic

Comment

• Ovo je najdominantija ekipa Evrope jos od nase SFRJ pred kraj drzave.Jednostavno,nemaju slabu tacku

Comment

• Stvarno su realno najjaca reprezentacija...Kad se samo pogledaju igraci,koji maltene svi imaju vodece uloge u svojim klubovima onda i ne cudi sto su mnogo jak tim

Comment

• Strasno su odigrali 98 poena Francuskoj a moglo je biti jos ubedljivije Francuzima poruciti da se spremaju za Olimpijadu
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X