• Time
  • Show
Clear All

• Uf kakva akcija,steta sto je prebacio
    sigpic

Comment

• Sta promasi Humberto Ronaldo jbt!

Sve u svemu dobar fudbal,to smo cekali.

EDIT: Mac, banuj Vladana poceo je duple da ostavlja kao Miki.
      sigpic

Comment

• Ne broji se ako je 15. na prosloj strani i 1. na ovoj
        Trebao je da ga da,slab Mehiko...
        sigpic

Comment

• Mexico je ocajan, greota sto su morali da igraju ono sranje od Gold Cup-a inace bismo sad gledali strasan fudbal. Barrera, Guardado, Gio i Chicharito u istoj ekipi su prava masina.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos i Vela sa njima i to je ultimate-football.

Ovaj Vidal je strasan zadnji vezni,ima sve potrebno za tu poziciju!
            sigpic

Comment

• Au jbt , Meksiko vodi
              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Upakovase ga Meksikanci...
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Hahaha, da l' su mogli dati gluplji gol...

Patricio Araujo!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zavuce ga Mexico...cccc e moj Chile
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Zavuce im ga Meksiko,stvarno neverovatno

Ovog ludog Argentinca u operu,ima jaci glas od Pavarotija!
                      sigpic

Comment

• Strasan gol Arauha,pravo ni iz cega
                        sigpic

Comment

• Ocajno se Bravo postavio, nikako mi nije jasno zasto je izlazio sa gol linije uopste.
                          sigpic

Comment

• Sve uz rac.u,bice ovde posla za istrazne organe
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Ocajno se Bravo postavio, nikako mi nije jasno zasto je izlazio sa gol linije uopste.
                              Brate to ti je juznoamericki golman,sta ti kod njih moze biti jasno ludaci su to.
                              sigpic

Comment

• Mrzi me da postujem u drugu temu, gledajte golcinu...

sigpic

Comment

Working...
                                X