This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Moze Cristian komotno umesto Lodeiro-a na levu stranu, al' da ne smaram vise.

Elem, gde igra ovaj Victorino stoper?
    Cruzeiro
    TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• U Cruzeiru

JC prije
      https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Moze Cristian komotno umesto Lodeiro-a na levu stranu, al' da ne smaram vise.

Elem, gde igra ovaj Victorino stoper?
        Pa u ovoj postavci moze,mada sam mislio da ce 4-3-3 da igraju.

U Kruzeiru igra.
        sigpic

Comment

• Nekad sam i ja sve to znao u pm, al' ovog leta sam se nacisto bacio na Zvezdu, samo njih pratim 24/7, prelazni rok u ostatku sveta sam potpuno bacio ne u drugi, nego sedmi plan.

Elem, sad ce Guerrero da zapali odmah golcinu da tekma bude zanimljivija.
          Gde im je Claudio?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nekad sam i ja sve to znao u pm, al' ovog leta sam se nacisto bacio na Zvezdu, samo njih pratim 24/7, prelazni rok u ostatku sveta sam potpuno bacio ne u drugi, nego sedmi plan.

Gde im je Claudio?
            Mislim da je Claudio digao ruke od reprezentacije.
            sigpic

Comment

• Ako sam dobro razumeo Argentinca, Vargas nije 100% spreman i uci ce u drugom poluvremenu ako trener odluci?

EDIT: Sta pocini Jose Paolo...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Claudio povrijedjen,a Vargas se tek oporavio.
                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

Ako sam dobro razumeo Argentinca, Vargas nije 100% spreman i uci ce u drugom poluvremenu ako trener odluci?

EDIT: Sta pocini Jose Paolo...
                  Malo gledas sapunice.
                  sigpic

Comment

• Al ne znam koji je kurac Tabarezu da sad stavlja Kavanija na krilo a covek klasican golgeter i to kakav.
                    sigpic

Comment

Nekad sam i ja sve to znao u pm, al' ovog leta sam se nacisto bacio na Zvezdu, samo njih pratim 24/7, prelazni rok u ostatku sveta sam potpuno bacio ne u drugi, nego sedmi plan.

Gde im je Claudio?
                      Evo ti , nazalost
                      https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Dr Jose Paolo!!!
                        sigpic

Comment

• Guerrero utrpa golcinu....

JC, hoce li vise Suarez ?

Koga god ti stavis na avatar, ljudi zaborave da igraju.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Mrs T-Mac,pogodi ti ko ce dati go

Comment

• To breeeee to je fudbal to ocu da gledam!
                              sigpic

Comment

• Kakav prijem, kakva zavrsnica, kakav igrac!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X