Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hunter: "They put some concepts up. We put some concepts up. And we're still miles apart."
    Fisher on shift from BRI to system issues:"Break down the mountain into separate pieces and tackle it one step at a time."
    Fisher: "We weren't going to be able to make major, sweeping progress on the entire economic and system at the same time."
    Fisher: "Maybe if we split them up and try to go at them one at a time ... we can at least get some momentum and some progress going."

Do jaja, necu gledati mec koji cekam vec 3 meseca... Mada je pitanje i da li cu ijedan gledati.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stern
      "We're not near anything. But wherever that is, we're closer than we were before."
      Kako jadna i bedna recenica...

Comment

• Marmun.

Comment

• Meni je ova jos bolja

Silver: "The owners certainly heard the passion from the players, and right back at them from the owners."
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jadni su i bedni su i gade mi se. 'Ajde da se ovde radi o sirotinji pa se svadjaju oko toga da li ce neko imati "sutra hleba" ili nece. Ovde se radi bre o podeli miliona i milijardi dolara. Pa vecina nas ako ne i svi cemo poumirati i necemo nikada ni videti toliki novac, a kamoli ga zaraditi. A gospoda se prepiru kome ce neko milionce vise u dzep. Ja ne verujem. Pa treba Obama sa ovim novim Zakonom o dodatnom oporezivanju bogatasa da im uzme sve sto moze ali sve! Stoka pohlepna! Kako ih bre nije sramota od onih ljudi koji su im punili tribine u sred recesije izdvajajuci krvavo zaradjeni dolar za ulaznice? Da sam sada tamo i da ostane lockout na snazi, tj. da sezona bude otkazana, pa nikada vise ne bih dao ni 100$ da kupim ulaznicu za neki mec. Sada su pokazali pravo lice. Sve sportisti moj do mojega, a rukovodioci jos bolji.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Ako se ne dogovore sledece nedelje jebes mi sve ako ne zakljucam NBA podforum.
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ako se ne dogovore sledece nedelje jebes mi sve ako ne zakljucam NBA podforum.
                Ne igraj se ono napravicu puc i letis sa mesta admina. Imam ja Ljubu i Mambu nije meni problem da ih kandidujem

Comment

• Ne idem ja nigde, ima da vas terorisem dokle god mogu...
                  sigpic

Comment

• Ma bice NBA,ne lozite se

Comment

• Pregovori se nastavljaju danas, ponovo sastanak u kompletnom sastavu u utorak, moguce da ce ponovo biti pozvani neki poznatiji igraci, barem tako javlja AP.

Evo sta kaze Stern:

"When you start losing regular-season games, on top of losses in the exhibition season, you have two sort of parties to an agreement that have been financially wounded in some way, those being the players and the owners," Stern said Saturday. "Not to mention the extraordinary number of people who depend on our game for their livelihood. And those are the consequences that I worry about because then ... positions harden when regular-season games start to be lost on top of the exhibition season, which is not inconsequential."
                      http://www.foxnews.com/sports/2011/1...nding-lockout/

U principu ako se ne dogovore brzo, kada krenu odlaganja utakmica, dogovor ce biti mnogo tezi. Pohlepni idioti
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ja mislim da ce biti NBA, jer jesu pohlepni do jaja, ali opet sumnjam da ce da dopuste da propuste celu sezonu i propuste lepe pare da uzmu ove godine. Samo iz tog razloga.

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
                          Ja mislim da ce biti NBA, jer jesu pohlepni do jaja, ali opet sumnjam da ce da dopuste da propuste celu sezonu i propuste lepe pare da uzmu ove godine. Samo iz tog razloga.
                          Ovde se misli dugorocno, kriza je odlicna prilika da vlasnici izmuzu igrace na pricu o gubicima, posto planiraju CBA na 10 godina ako sam dobro razumeo. Do tada ce se ekonomski pokazatelji verovatno znacajno promeniti. Zato ih bas briga za jednu sezonu ako ce imati 10 da nadoknade izgubljeno kroz vise para. Opet igraci imaju sada druge opcije (Evropa, Kina) za razliku od prethodnih lokauta kada tamo nisu mogli da dobiju ni 20i deo onoga sto su dobijali u NBA. Idealna je atmosfera da se krljaju. Nadam se da ce zdrav razum i sportski duh pobediti, ali... Nije bas tako sigurno.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Nebojsa,u Kini ima mesta za 20ak igraca,jer je pravilo da svaki klub sme samo po jednog

Izgleda da je sutra po 10-i put d-day

Comment

• Do jaja, i sinoc su se onako lepo ispricali, cujem da Stern ima nekih problema sa prostatom, a onda i Fisher poceo da mu se jada kako ga zena vara sa cistacem bazena. Zatim se Paul Pierce bacio na pod kako bi u svom stilu iznudio sazaljenje vlasnika i naterao ih da ponude bolji deal, medjutim flop mu nazalost nije prosao. Veceras nova runda, cuo sam da dolazi i Melo i da zeli da se poveri kako mu Lala ne da vec 7 dana, uzivacemo nema sta.
                              sigpic

Comment

• Ljudi pratite li veceras situaciju? Ima li "nade" ?

Comment

Working...
                                X