Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Polako ElBIDzej,siguran sam da ima potencijal i u ofanzivi...Ova sezona Cavsa ce dosta zavisiti od Irvinga. Jednostavno mora biti prvi plej,a ne sumnjam da ce biti odlican.

Comment

• Ne sumnjam da Thompson ima potencijala, ali videvsi kakvog igraca smo umesto njega mogli draftovati, nateralo me je da Tristana manje cenim.

A Irving je ubica, siguran sam da ce nas odvesti na visi nivo. + uz sebe ima Barona, kao tutora.

Sve je ovo lepo, a sezona visi o koncu.

Comment

• Necemo da budemo pesimisti elbidzej...

dobili ste i pika 2012 od Sacta

Comment

• Ma najgore je sto nemamo pojma kad ce somovi opet da se sastanu, bilo je nekih prica da ce sledece nedelje preko telefona kao da seru, al' sve je to... Sta mozes preko telefona dogovoriti u pm...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mislim da bi preko msn-a mogli sve da rese

Ma opet kazem,oni ce u 5 do 12 da se dogovore.

Comment

• Seraphim potpisao ugovor sa jednom EL ekipom. E sad, posle prvenstva cemo videti sa kojom i da li ima opt out klauzulu, nagadja se da je neki spanski tim, ja pretpostavljam Bilbao.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Seraphim potpisao ugovor sa jednom EL ekipom. E sad, posle prvenstva cemo videti sa kojom i da li ima opt out klauzulu, nagadja se da je neki spanski tim, ja pretpostavljam Bilbao.
                Ima jedan EL klub iz Beograda kome bi on legao kao budali samar

Comment

• Speights je ipak ubedljivo najjaci utisak iz ovih HL-a, kako je decko dva puta zakucao u facu McGee-u, strasno.
                  sigpic

Comment

• Uuuuuuuuuu, nasao sam nam jedan zanimljiv topic za pricu, bar za nas koji i dalje verujemo da ce od ove sezone nesto biti i posecujemo forum redovno (doduse ja moram, al' ajd sad ).
                    Elem, Perkins navodno otkad je dosao iz Celtics-a pljuje i proziva Westbrook-a, a posebno boli cinjenica da mu govori da bi trebao malo vise da bude kao Rondo i da ne moze ni da mu prismrdi. Zanima me sta mislite o tome i sta mislite kako ce OKC izgledati naredne sezone?

As much as coach Scott Brooks chafes at GM Sam Presti's meddling, his presence in the locker room, and his demands that the Thunder continue to improve from within, the organization is a lot more concerned with how Kendrick Perkins treats Russell Westbrook.

After arriving from the Celtics last season and being looked at as the veteran leader Oklahoma City needed to take the next step to compete for a title, Perkins went hard at Westbrook with his verbal criticisms, often saying that the Thunder's playmaker couldn't match Rajon Rondo as a playmaker. Those words didn't sit well with Westbrook, who already had been criticized for shooting too much and was the subject of a benching heard-round-the-NBA when the Thunder played the Mavs in June.
                    sigpic

Comment

• Zavrsice se ovo nekim fight-om

Comment

• Ja licno mislim da sere Perk, i to mnogo. Rondo je svoje zavrsio, on nema prostora za napredak, to mu je sto mu je. Dok sa druge strane Russ ima potencijala da bude najbolji playmaker lige uz Rose-a (feel free to disagree), jer decko ima neverovatne fiz. predispoziije.

Comment

• Ode som stvarno u Kinu...
                          sigpic

Comment

• Da nije bilo tog Westbrook-a OKC ne bi imao pobeda koliko je imao, jer je u prvih par meseci bio najbolji igrac OKC-a, treba kazniti Perkins-a za ovakve komentare......
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Evo jednog malo duzeg ali veoma zanimljivog teksta o problemima sa kojima se susrecu celnici lige, vlasnici klubova i igraci u nastojanju da rese problem raspodele novca (lockout).
                              Moze se procitati koji su to aduti kojima raspolazu vlasnici, a sta je na strani igraca kao i da se pretpostavi u kom pravcu ce se odvijati dalji pregovori.
                              Nema nicega novog o cemu ovde vec nije pisano ali je tekst zanimljiv iz razloga sto sve objedinjuje.

Samo bih dodao da se ima na umu da je cela ova kriza vestacki izazvana sa ciljem da se celnici lige i vlasnici zastite od finansijskih gubitaka u godinama koje dolaze tj. da preko novog CBA obezbede mogucnost sigurnog profita. Sada im je prilika jer se CBA ne potpisuje svake godine vec na 5-10 godina, a vremena su toliko turbulentna da se ne zna ni sta ce biti za 2 meseca. Ali da ne sirim temu jer sam u prethodnom postu pokusao da usmerim ka sustini problema.
                              Evo linka:

http://espn.go.com/nba/story/_/page/...rs-win-lockout

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Seraphin ce u Caja-u, a ponudili su ugovor i Zazi.

EDIT: http://lockerz.com/s/139626919
                                sigpic

Comment

Working...
                                X