Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Neka, iako cemo gubiti od vas, bar cu gledati kako Bogans ne da Wade-u da dise.
    Nemoj da ga Wade na robiju posalje....
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Mislim da je Crawford UFA,ali nisam siguran...

Mene najvise zanima sta ce biti sa Igudalom i Montom

Comment

• Sve derbije gledamo kod Mambe!!!

Napred Kobi!
        Last edited by LBJmvpFORlife; 08-09-11, 18:52.

Comment

• Ne mozemo znati jos uvek gde ce Nene dok ne sastave jebeni CBA od reci do reci jer je pitanje kakvi ce sve ugovori postojati. U svakom slucaju, mislim da bi mu najbolje bilo da ostane gde jeste jer je deo jedne od najtalentovanijih ekipa lige - ako ne i najtalentovanije!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne mozemo znati jos uvek gde ce Nene dok ne sastave jebeni CBA od reci do reci jer je pitanje kakvi ce sve ugovori postojati. U svakom slucaju, mislim da bi mu najbolje bilo da ostane gde jeste jer je deo jedne od najtalentovanijih ekipa lige - ako ne i najtalentovanije!
            Treba da napokon postane vodja, ako ne bude to mogao ove sezone neka ga teraju onda, nek forsiraju Galinarija.

Comment

• Ma ja verujem da ce Gallo biti forsiran u svakom slucaju, ne igraju oni na istim pozicijama...
              Denver moze naredne sezone da napravi sjajnu ekipu i da iskoristi neke od ovih mladih igraca koji nece biti u prvom planu kako bi doveli nekog iskusnijeg, lupam Jamal-a, Jackson-a, Brand-a...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mislio sam kao vodja tima da bude forsiran, sta me jebes ko da ja ne znam sta ko igra

Comment

• E, ako si na to mislio, ona ekipa u kojoj ce Gallinari biti lider je najebala u startu.
                  sigpic

Comment

E, ako si na to mislio, ona ekipa u kojoj ce Gallinari biti lider je najebala u startu.
                    Namirisao sam ga da ce da bude lider, samo gledaj i uzivaj za par godina

Comment

• Ako je on namirisao,tu nema diskusije

Pored Lawsona neko da bude lider...pffff

Comment

• Ja Galinarija ne mogu vidjeti kao lidera u nekom timu.
                        On je tu samo da ubaci tih 20 poena i da si zadovoljan, nesto kao Jason Terry.
                        sigpic

Comment

• Veliki ce as Galo da bude, veliki!

Comment

Ne mogu da verujem da ce jebeni JR Smith u Kinu!!!
                            Jednom budala, uvek budala Ma zinulo mu dupe za parama, tipican Amer .

Nego, taj Denver ima neverovatnu ekipu, ali bez 4star iskusnog igraca ne verujem da mogu dalje od 2. runde, mada je i to puna kapa .

I da, prelep je osecaj opet diskutovati o NBA-u, nedostaje mi to mnogo...

Comment

• League and union agreed to bring full committees to New York for larger meeting on Tuesday, David Stern said.
                              Stern said there is nothing formal to present to larger committees. Time was right to see if there will "be a deal or shouldn't be a deal."
                              Stern: "We think it's getting to be an important time and it was a good idea to have larger committees."
                              Stern: "I don't really know that it's positive or negative. I just think it's time to bring the parties to the room."
                              Board of Governors scheduled to meet Thursday. Asked what he hopes to tell full board, Stern said, "I'll tell you on Thursday."
                              Deputy commish Adam Silver disputed notion of no new proposals since June 30. Nothing formal or complete, but "ideas" and "concepts"
                              Stern said sense or urgency comes "more because of the calendar" than progress in talks. Decisions must be made "eventually," he said.
                              Derek Fisher: Union officials will meet with players in Las Vegas next week to get feedback on what's been negotiated so far.
                              A few dozen players already scheduled to be in Vegas for Impact Basketball league. All players invited to meeting, Fisher said.
                              Players' meeting on Sept. 15 in Vegas coincides with owners' meeting the same day in Dallas.

lutajuci reporter
                              mac t
                              sa lica mesta
                              sigpic

Comment

• Nezvanicno, Minnesota ima novog trenera i zove se Rick Adelman. ;)

Mislim da je ovo odlicno resenje i da cemo vec za 2 meseca videti vukove u novom ruhu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X