Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    On the bright side, jos 4 dana do pocetka preseason-a.
    Vredi li uopste pratiti preseason tekme, kolko se ozbiljno igra? I oce biti stream-ova za to?

Comment

• S obzirom da je pripremni period kratak, bice zanimljive tekme.

Bice stream-ova sigurno..
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Zbog ovoliko duge pauze mislim da svi u svetu jedva čekaju preseason utakmice ;)
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Mene interesuje kakvu ce ekipu da skrpi NO posle (verovatno) odlaska Pola....Imam utisak da ce imati osakaceni roster,pogotovu posle odlaska Westa u Indijanu.

Comment

• The Toronto Raptors have signed Anthony Carter, according to press release.
            Nuggets awaiting word from Nene, who appears to be down to NJ and Denver. Rockets could jump back in if they don't get M.Gasol.
            Also, Nuggets' inquiry about a trade for Marreese Speights not tied to Nene departure. Denver interested regardless, source says.
            Richard Hamilton has been bought out in Detroit, and waived.
            Pacers are still mulling amnesty on James Posey and $6.9 million left on his expiring contract, league sources said.
            The Pacers have decided to amnesty James Posey and his $6.9 million contract, league sources tell Y! Sports.

Recap zadnjih sat vremena...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A tek ovo....

Jason Kapono on being a Laker: "It feels fake, I feel like I just bought this jersey at the store.

Mevsi zele da se otarase Rudija i Brewera kako bi oslobodili prostor u seleri kapu

Comment

• Indiana east semifinals. In my book tough.

Comment

• Agonija se nastavlja.

Clippers are refusing New Orleans-NBA steep asking price for Chris Paul, league sources tell Y! Sports. "Deal could be dying," source says.

Comment

• Seoska mlada koja se odaziva i na Dwight Howard, Superman, D12 itd, sada zeli da ostane u Magic-u, ali zeli da se neke stvari promene (da postane GM).
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Neko je mnogo razmazen i malo su ga bili kao malog!

kad bolje pogledas, takav ovnic nam i ne treba u Bullsima, ma koliko god bio teoretski dobar po nas. Jebes ti igraca koji ce da se duri kao razmazeno deriste kad mu nesto ne odg. A tek mogu da zamislim koliko bi problema Tibs imao da ga dovede u red. Imamo Nou, koji zaista igra srcem i gine za tim, a i sto ste pricali o Boozeru, da je smrsao, ko zna, mozda konacno i on bez povreda pokaze sta moze.

Onda nam znaci i dalje fale samo suteri,tako? Ili skroz numem. xD

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Seoska mlada koja se odaziva i na Dwight Howard, Superman, D12 itd, sada zeli da ostane u Magic-u, ali zeli da se neke stvari promene (da postane GM).
                        Stvarno mnogo sebi daje za pravo, bilo je mnogo boljih igraca od njega koji se nisu tako ponasali i nije im padalo a pamet da traze da dovode igrace (pitali su ih za misljenje, ali ono nije bilo presudno).
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• The Hornets-Clippers deal for Chris Paul has died, league source tells Y! Sports.

Au brate...
                          sigpic

Comment

• Nek dodje D12 u Portland, oni nemaju GM-a.
                            sigpic

Comment

• Melo povredio clanak na treningu, javicu kasnije sta je bilo kada se bude znalo koliko je ozbiljno.
                              sigpic

Comment

• E jesu retardirani $tern i kompanija, hoce citavu ekipu za Paul-a, kao da je Jordan jbt..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X