Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Uz Nou bi mogao i Ronnie, ali posto sam cuo da on verovatno nece nigde biti trejdovan, onda verovatno Taj Gibson i par pikova...;)
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
      DeAndre Jordan has signed a 4 year, $43 million offer sheet with Golden State, agent Greg Lawrence tells Y!

Comment

• Clippers restricted free agent DeAndre Jordan has signed a four-year, $43 million offer sheet with the Warriors, source says.

LAC ima 3 dana da izjednaci ponudu, pretpostavljam da ce to i uraditi.

EDIT: Pretpostavljam Noah, Taj, Brewer i Korver + pikovi, tako nesto.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
          WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
          DeAndre Jordan has signed a 4 year, $43 million offer sheet with Golden State, agent Greg Lawrence tells Y!
          Znamo ali nista to ne vredi dok ne sacekamo Kliperse, imaju 3 dana da izjednace.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Znamo ali nista to ne vredi dok ne sacekamo Kliperse, imaju 3 dana da izjednace.
            Tako je i nadam se da ce to uraditi ako imaju cap za to, zelim i dalje da gledam ludacki kombo Blake-Jordan, a i velika steta ako ne ostane u Kliperima...
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

• Grizzlies owner Michael Heisley says team will match the 4-year, $55M offer sheet from Houston on Marc Gasol. Check out the Hang Time Blog.

Sasvim ocekivano, mada ja mu ne bih dao vise od 20 miliona za ove 4 godine.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Broutard kaze da CP3 sad zeli da postane Clipper, ali ce LA ocigledno morati da ponudi EG-a i pikove. Hmmmm, da li je vredno toga, sta vi mislite?

EDIT: Sasa Pavlovic najverovatnije jos godinu dana u Boston-u. ;)
                sigpic

Comment

• Ja mislim da jeste,jeste EG veliki potencijal ali pitanje je kako ce se razvijati u buducnosti,a Pol ce imati veliki motiv da uzme prsten,sto sa Grifinom i ekipom nije neostvarljivo
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Meni bi taj potez bio mnogo dobar i nadasve zanimljiv. CP3 bi ostao na zapadu, Lakers-i bi konacno dobili pravog konkurenta u svom gradu i ne bi dolazilo do novih supertimova. Sta znam, sa ove strane ja ne bih prihvatio ponudu Hornets-a jer je greota rasturati takav tim, sa tolikim potencijalom. Opet, sa druge strane verovatno mnogi misle i sta ce nama Howard s obzirom na to cega bi morali da se odreknemo i koliko smo kompaktna ekipa, a ja opet mislim da bi nas Dwight odveo na visi stepenik. Bas je tricky situacija.

EDIT: Ali, za ovo...
                    Chris_Broussard Chris Broussard
                    Hornets asking for E Gordon, Kaman, Bledsoe, Aminu and 2 1st round picks, sources say

HELL NOOOOO!!!
                    sigpic

Comment

• Sve bih dao da vidim tandem Dwight-Rose.Recimo ja bih ponudio Boozer-Noah i Brewer + jedan pik,ne znam koliko je to prihvatljivo
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                        Sve bih dao da vidim tandem Dwight-Rose.Recimo ja bih ponudio Boozer-Noah i Brewer + jedan pik,ne znam koliko je to prihvatljivo
                        Ma ne zeli Magic mnogo para nazad, tako da Boozer verovatno otpada. Howard recimo zeli Boozer-a, ali Howard bi isao kod nas, tako da ne ide. Noah + Asik i Taj verovatno + Korver i Brewer + pikovi za Hedo-a i Dwight-a.
                        sigpic

Comment

• To za Korvera mi se ne svidja,kad bi mogli nesto drugo da ponudimo umesto njega,treba nam igrac takvog profila u timu
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                            To za Korvera mi se ne svidja,kad bi mogli nesto drugo da ponudimo umesto njega,treba nam igrac takvog profila u timu
                            Cekaj, ti hoces i najboljeg sharpshooter-a lige i najdominantnijeg centra, nece da moze bato.
                            sigpic

Comment

• Necu Heda,ocu Korvera

Salim se,ma ne bih se bunio da bude takav trejd,kako bi to izgledalo mocno sunce ti
                              sigpic

Comment

• Sta traze ovi iz New Orleansa

CP3 sigurno ide u LA,samo da vidimo gde ce...kazu ljudi da je jos moguc trade u Lakerse

Comment

Working...
                                X