Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kad je sastanak? Ja cu doci pripit oko 2,3,4 pa da znam dal da trazim vesti

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      BRI se ne pomera, to je 50-50 i ne ide ni gore, ni dole. Ajde neka prihvati Stern ovo, samo da ne bude opet na kraju dana "good progress", "nice session", "continue tomorrow" i ostalo.
      BRI tehnički ostaje na 50-50 ali ovi ustupci koje traže igrači mogu ga fiktivno pomeriti na korist igrača. Kao što je u dosadašnjem sistemu zbog Luxury-a 1 za 1 BRI sa 57% odlazio na 59%-60%. Pomeranjem sa 25% na 30% za superstar-ove, kao i deponovanje novca, ostavlja manje keša klubovima za ostatak roster-a. Mnogi će biti prinuđeni da pređu dozvoljeni Salary. Mislim da se to može rešiti promenom odnosa u plaćanju Luxury-a. Hoću da kažem da u svim mogućim kombinacijama BRI mora ostati 50-50. Da bi se to desilo vlasnici moraju da prihvate da snose veće troškove zbog ovih ustupaka koje traže igrači.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Da, da, kapiram sta zelis da kazes, ali nacelno je dogovoreno da BRI na papiru bude 50-50. Ali, pazi Bane kad vec govoris o tome, igraci prvo nisu zeleli da prihvate 50% BRI-a jer bi kako su proracunali njima ustvari odlazilo oko 47%. Zato sada po svaku cenu cilj je da sistem bude "po njihovom" kako bi dobili neke ustupke i kako bi to koliko-toliko izjednacili.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• NBPA Executive committee members privately expressing unprecedented optimism that a deal will get done this time. League sources too.

J..... im mater ako ne bude ovako...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Da, da, kapiram sta zelis da kazes, ali nacelno je dogovoreno da BRI na papiru bude 50-50. Ali, pazi Bane kad vec govoris o tome, igraci prvo nisu zeleli da prihvate 50% BRI-a jer bi kako su proracunali njima ustvari odlazilo oko 47%. Zato sada po svaku cenu cilj je da sistem bude "po njihovom" kako bi dobili neke ustupke i kako bi to koliko-toliko izjednacili.
            Svakako. Oni i hoće da BRI bude i faktički 50-50 (ne samo na papiru) i da im liga ne zakine ni procenat od toga. Sa ovim svojim zahtevima oni to definitivno i pokušavaju da ostvare. Ali ako postoji bilo kakva mogućnost da BRI krene na stranu igrača zbog predloženih ustupaka, Stern će to odbiti ukoliko vlasnici ne budu saglasni da pokriju troškove i time osiguraju ligi njenih 50%.
            Al ajde da kažemo, načelno, da ima nade i da zahtevi nisu tako "strašni".

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Evo konacno nekih info, poceli su u 6 po nasem, znaci vec 4 sata trabunjaju.
              sigpic

Comment

• As for progress in today's NBA talks, high-ranking league source says: "They literally just started talking about the actual deal points."

sigpic

Comment

• Шта кажу ?
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Brate, moj ti je iskreni savet da pocnes da ucis engleski, ne zbog foruma i NBA-a, nego zbog sebe, veruj mi, mnogo ce ti koristiti.

Elem, kazu da su tek pre pola sata poceli da pricaju o konkretnim stvarima, a palamude vec 8 sati.
                    sigpic

Comment

• Знам по мало ...

А ови једу говна ... стандардно.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Another good sign: NBA owners have Labor Relations Committee conference call scheduled for later tonite, sources say

Doduse, jeste mi pun ovih satro dobrih znakova koje izvlacimo izmedju redova, al' reko' red je da vas obavestim.
                        sigpic

Comment

• Izgleda da ce sezona poceti na Bozic...

Comment

• DOGOVORILI SU SE!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                            sigpic

Comment

• Ode Pekovic u raspalu Minesotu...

Comment

• NBA planning on opening up on Christmas Day. Celtics-Knicks, Heat-Mavs, Bulls-Lakers scheduled.

TO BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                                sigpic

Comment

Working...
                                X