Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evo ga God himself na mom avataru...

Odose oni na has, jebe im se za nas... (aaaaaaaaa, al' sam bacio rimu nesvesno )
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bane,ostani optimista-pa ne mogu sam

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Evo ga God himself na mom avataru...

Odose oni na has, jebe im se za nas... (aaaaaaaaa, al' sam bacio rimu nesvesno )
        Nije loše, nije loše! Do kraja ove drame izrodiće se još ko zna šta?

Pitam se samo koliko još fanatika u svetu trenutno sedi i čeka kraj sastanka ili smo mi jedini ludaci u svemiru?

EDIT: @ Ljuba

Uvek bio i ostao!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Ja sam pio pa moze da cekamo do kad god zelite. Sad mi sve ravno do Kosova.

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
            Ja sam pio pa moze da cekamo do kad god zelite. Sad mi sve ravno do Kosova.
            Isti slucaj

Jel jos jedu?

Comment

• Hoće li se neko oglasiti? I gde je MAC sada u ovom istorijskom trenutku?

sigpic
              - 4xMVP -

Comment

• Cute jos :S

Comment

• There've been "no blowups," the source said. Progress is slow, but the effort to reach an agreement is there.

A, Mac ode da spava, ima vezbe u 8, mogu se kladiti da nece zavrsiti dok ne ustanem.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• One pessimistic GM told me he hears that good progress is being made...still, he's only cautiously optimistic

Kris Brousard.

Comment

• Svi kazu da je napredak spor...

Comment

• Hm, da. Ako nastave ovako, možda i završe dogodine!

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

• Woj kaze da se sastanak nece skoro zavrsiti. Ma nek traje kolko treba, samo nek se dogovore. Ja uskoro odo na spavanje, svakako treba ustajati u 8 ujutru pa cu videti sta je bilo, mada pitanje dal ce do tad zavrsiti

Comment

• Pa majku mu, sporo napreduju vec 4 meseca.
                            Bukvalno za vreme svakog sastanka smo dobijali informacije da polako, ali sigurno idu ka dogovoru.
                            Znaci, ovim tempom cemo gledati NBA negde... 3012/13...
                            sigpic

Comment

• http://www.firstrowsports.tv/watch/9...texas-a&m.html

Ako neko zeli da prati NCAA Texas A&M vs Liberty...fokus-Khris Middleton,krilo,igra za Texas ;)

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Pa majku mu, sporo napreduju vec 4 meseca.
                                Bukvalno za vreme svakog sastanka smo dobijali informacije da polako, ali sigurno idu ka dogovoru.
                                Znaci, ovim tempom cemo gledati NBA negde... 3012/13...
                                Upravo mi ote misao!

Više od 4 meseca mi čitamo o progresu.

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X