• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Dal je moguce da Rose mora sve sam ccc... pa to tako nece ici
    P.S mnogo lose sutira 3pt
    Last edited by voja92; 16-04-11, 19:59.

Comment

Kad udje bar jedna trojka ovaj mec se okrece... Daj Boze samo da to bude uskoro...
      Jbt, osim one jedne koja je bila ravna i slaba sve ostale su izasle, ne mogu da verujem.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Uzas, ali uzas...

Comment

Mora Deng bolje, kad Miami igra

Comment

Nije Lu toliko kriv, trudi se u odbrani i u skoku, a ruku na srce ni ne dobija preterano mnogo lopti.
            Kad god bi Derrick pozvao akciju za njega Deng bi pokusao na prodor, ali mislim da nijednom danas nije probio, ocigledno mu je opao moral kao uostalom i celoj ekipi.
            Prva 3 minuta zadnje su kljuc, moraju izaci sa mnogo energije inace ovogodisnji PO pocinje upset-om.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odmah posle Cikaga.

Comment

indiana i da pobedi ovu utakmicu nema sanse da prodje bullse

Comment

Tako je bre Kyle, idemoooooooooooo!!!
                  Jebeni Granger palijetina ne moze da promasi, kako me nervira lik...
                  sigpic

Comment

Originally posted by kemp View Post
                    Još malo pa nastupa HEAT
                    Jel HEAT u pola deset
                    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Originally posted by stefan12 View Post
                      Jel HEAT u pola deset
                      Jeste ;)

Comment

Hansbrough igra dobro nesto ga krenulo poslije all stara rose fantasticno igra u napadu ali je odbrana chicagu nikakva
                        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

rose 3 rampe

Comment

Jbt, 10-15 za 3, pa da l' da su sve pogodili u pm...
                            Kad god bace neku ciglu za 3 uplasim se da ce uci, znaci strasno.
                            sigpic

Comment

http://sportsillustrated.cnn.com/bas...=si_topstories ovde mozete gledati boxscore utakmice chicago bulls vs Indiana pacers

Comment

ajmo bullsi

u pm taman ih stigose na 3 razlike i onda im se odlijepise na 7

Comment

Working...
                                X