This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakvo je ovo šutersko veče Boša ?
    Svaki put mi se učini da cepa mrežicu kako se čuje...
    How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

• Hvala Bogu malo se razbudise. U zadnjoj akciji odbrana Sixers-a nije ni videla Wade-a kada je prohujao!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Wow, tek sad vidim da smo mogli da draftujemo Holiday-a pre dve godine, uzeli smo Johnson-a kao 16. pika, a Jrue bio tek 17...
        Al' dobro, tad smo imali i Hinrich-a, pretpostavljam da nisu hteli da smetaju Derrick-u, mada opet, greota u pm...

Ajmo SA i Memphis, samo da ne bude blowout!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde James budi se

Comment

• Da li je moguce da sudije budu ovolike picketine!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Tehnicka, a i meni jos sad svaki strim secka

Comment

• Traljavo za sada u napadu i jedni i drugi, promasuju se ziceri, olako gube lopte, svakako da nervoza postoji kod obe ekipe.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sesta trojka Chalmersa!!! Ajmo Mario do bar 8 trojki,mozes ti to

Comment

• Evo ga LeBron

Comment

• Krenuo i LeBron da ubada! Mada Iggy igra fantasticno veceras. Bice ovo neizvesno do kraja.

Comment

• Jel i vas zajebavaju ovi Castamp streamovi?

Comment

• Sta radi ovaj Gasol ? U napadu siluje i promasuje, a u odbrani ga nema...
                          <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

• Timmy resio da veceras nema zajebavanja!
                            Dosta ga razigravaju Parker, Manu i Hill, skoro svaki napad se igra PnR sa njim ili mu se baca lopta dole na post sa leve strane, igra sjajno!
                            sigpic

Comment

• Dobru odbranu igraju na Rendolfu, bice zanimljivo videti ima li Memphis odgovor i igraca koji ce da preuzme odgovornost

EDIT : Ubi ih SA
                              Last edited by Deki_partizan; 28-04-11, 02:13.
                              <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

• Wade poludeo

Comment

Working...
                                X