Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nije valjda nista ozbiljno, mada je tako izgledalo .

Btw. koliko je Derrick popravio sut, pa ne znam da li su i najveci optimisti to ocekivali .

EDIT: Evo vrn'o se Rose, obicno to najruznije ne ispadne "smtronosno" .

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
      Nije valjda nista ozbiljno, mada je tako izgledalo .

Btw. koliko je Derrick popravio sut, pa ne znam da li su i najveci optimisti to ocekivali .

EDIT: Evo vrn'o se Rose, obicno to najruznije ne ispadne "smtronosno" .
      Jesi video onaj stepback sa 7 metara preko ruke kad je isticao napad?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• koji strim koristite ?
        Imam utisak da ovaj moj kasni.
        extremegoal HD koristim
        How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

• Ja koristim SK stream.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Sad je jos bitnije da se ovo veceras dobije jer zglob preko noci moze lagano da mu otekne, pa smo jebali jeza u ledja.
            Novi ruzan mec, steta sto ovo ide na SK-u, al' sta da se radi.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo me, konacno, jebeno sredjivanje kuce!!!! Jos usisavam i cale dobacuje, kako se Rose izgleda do jaja povredio, popizdeo sam, sva sreca pa vidim vratio se brzo iz svlacionice.... U Roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee se vraca u tereeen, gazi sad sabane!!!!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                Ja koristim SK stream.
                +1

Comment

• Nije mi jasno kako Noah i Booz nikako da ukapiraju kako da iskoriste visak nakon sto je udvojen Rose.
                  sigpic

Comment

• smrdi mi da paceri ovo danas dobijaju..
                    t-mac kako vam odgovara atlanta u nastavku po?

Comment

• Oduvace Atalntu...nemaju oni sta da traze, nisu se specijalizovali dobro ko za Orlando.

Comment

• Atlanta sa njihovim stand-and-shoot napadom cisto sumnjam da moze nesto vise da naudi Bulls-ima, al' da mi prvo izbacimo ove seljake, pa cemo pricati kako i sta dalje.
                        sigpic

Comment

• Kakva losina od tekme...

Jos ce ovo Pacers-i mozda i dobiti...
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Sisaaaaaaaaj ga danteeeeeeeeeeeeeeee
                            sigpic

Comment

• hahaha koje izivljavanje od kucanja. xD

Comment

• Derrick je namrsten... Me likey...

Lepo izgleda trojka, odlicna mehanika, samo jos malo luka i to je to. Hvala Bogu pa je tu JoNo.

EDIT: Jeste videli kako je McRoberts posle zakucavanja pokusao da udari Derrick-a laktom?
                                Kakve su to picketine, kako ih mrzim, najveca bagra u ligi...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X