• Show
Clear All

• Dzoni

Solidna tekma,bice uzbudljivo do kraja,to mi se svidja

Comment

• +5 Chicago poluvrijeme.

Rose meni se cini nekih 16-17 koseva i 5 asistencija

Comment

• Klupa vratila Boston u igru, ali dobro ni 5 razlike uopste nije lose, samo da Boozer nastavi ovako angazovano u odbrani.
        Lu se mora pripaziti, ali s obzirom na to da se Pierce u stilu Spanaca baca na svaki kontakt ne bi me cudilo da zaradi cetvrti faul jako brzo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Prvi put iako sam postao die hard hater Chicaga reci cu Derrick

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Prvi put iako sam postao die hard hater Chicaga reci cu Derrick
            Ljudi, bilo je tesko i mukotrpno, ali vidite da sam uspeo...

Salu na stranu, najbolje igra protiv najboljih, tako i jeste cele sezone. ;)
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovo se mora uramiti, kad ulazis na nba deo, ovo mora da se vidi, da ga posle proganja celog zivota.

Ljubo, miran!

Comment

• LBJ je pohvalio igraca Chikaga,i to Derricka?

Sigurno je "navatao" neku curu(sto bi rekao JC),pa je sad veseo i ne zna sta govori

Comment

Pridruzujem se samo moj Under je opasno doveden u pitanje!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Sta se ovo desava ljudi moji? Jel ja sad treba da hvalim Blatche-a,Dzoni LeBrona,T-Mac Ronda? Zbunjen sam

'Ebace nas T-Mac zato sto off-topicimo,ali jednom se zivi

Comment

• Kakva je sprdnja ovaj Rondo, pa to nije normalno...
                      sigpic

Comment

• Ajde dosta je bilo off-topic ste svi!

Comment

• Pre Licmi ili Debeli da hvale Lbja, ja ga ne mrzim.

Nego, kako je lepo promasio Rondo i popio bandzu! i sad se lepo culo MVP!

Comment

• Ma ti si online,pa zato

Rondo igracina

Comment

• Bravooo breeee deng!!!!!!

Comment

• Ne moze Derrick dobro da zapocne oba poluvremena, pa da ga jebes...
                                Al' samo neka nastavi da napada kos, posle oba promasaja su dosli lagani poeni iz ofanzivnog skoka, to mu maltene dodju kao asistencije.
                                Samo trojka ponovo ravna, nema nikakvog luka...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X