Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hvala, ali koliko vidim nista konkretno nije rekao ...
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ja sam shvatio da ce probati, verujem da ni on ne zna kada tacno
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• http://www.tennis.com/pro-game/2015/.../#.VmQIdLjhDcs

Samo mu jos on fali
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Role odlucio, igrace mix dubl na OI za Martinom

Sent from my Z3 compact <3
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Ipak se jos uvek ne zna da li ce igrati dubl

Simon Häring ‏@_shaering
            Godsick to @BLICK_Sport: Roger is back from vacation next week and then he will be making some decision on various matters. #Federer #Hingis

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Marej kaze su podloge postale prespore, posebno trava i indoor turniri

Murray backs notion that tennis has become too slow

sigpic

with experience.

Comment

• Laz, statistika pokazuje da su brze nego prije, nikad vise asova i servis vinera.
                sigpic

Comment

• Njemu baš odgovaraju brži uslovi, dajte čoveku neki tepih u Boliviji
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Kako rece doajen sprskog sportskog novinarstva, statistika je kao bikini, dosta otkrije ali ipak nista ne pokaze

sigpic

with experience.

Comment

• Cim su poceli Marej i Nadal da kukumacu kako su spore podloge voda je dosla do usiju i oni igracki ne mogu protiv Novaka, pa traze izgovore i drugacije uslove. Ali, njihove sanse protiv Novaka na jos brzim podlogama su izmedju 3-7%, tu samo Federer ima sansu, ostali nisu ni blizu, ukljucujuci tu i Vavrinku.
                      sigpic

Comment

• Nisam procitala da je Nadal kukao?
                        Ali posto MArej kuka, mozda mozemo da ocekujemo malo brzi W i WTF

sigpic

with experience.

Comment

• Nedje sam bio naletio da je rekao valjda da bi beton mogao da bude brzi, cini mi se da je rekao za AO da bi trebao da je srednje brzine, a ne spori. Sve u svemu tenis je trenutno najpopularniji individualni sport na svijetu, nagradni fond je zastrasujuci, nikad jaci sponzorski ugovori i to je zahvaljujuci kultnim mecevima i bitkama od preko tri sata, teniseri su trenutno moderni gladijatori.

Ako je Vimbldon ove godine bio spor ja pojma nemam o tenisu. Ali Andersonu se maltene nista nije moglo, nema odbrane od onoga, znaci da je vise nego dovoljno brzo, cak je i Gaske reprezentativno izgubio u polufinalu.
                          sigpic

Comment

• A sta mislis o Parizu i Londonu?

sigpic

with experience.

Comment

• Pariz je prespor bas, ja ono ne volim, a posebno zbog onakvog odskoka, ali London sasvim ok, odskok nije ogroman i moze se igrati. Problem Londona je sto dolazi na samom kraju sezone kad su mozda dva igraca u pravoj formi i sto nema pravih bitaka, a to veze nema sa brzinom po meni.

Marej je postao korektan sljakas sad vec, njegov najmanji problem je brzina terena, najveci je sto nije dovoljno dobar, a svi ga ubjedjuju da jeste. On i kad pruzi najbolji tenis mora da se nada da Djokovic/Federer/Nadal nece biti na nivou da bi ih dobio.

Ja sam se bas iznenadio kako se Djokovic drzao ove godine u finalu Sinsija, da je napravio jedan brejk, a imao je sanse uzeo bi mec mislim. Marej u tom eventualnom finalu ne bi imao nikakve sanse.
                              sigpic

Comment

• Po meni, najveci problem je sto podloge previse lice jedna na drugu, osim par izuzetaka. I da su sve podloge prebrze, imala bih isto misljenje, jer bi onda sve otislo na drugu stranu.
                                Dakle, potrebno je malo razbiit jednolicnost, jer realno, 11 meseci gledamo isti tenis.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X