X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by ClayWarrior View Post
    Slabo pratim mlade igrace, hvala ti na informacijama

A vidim i da si bas lepo editovao post, znas vrlo dobro na sta sam mislio. Lejton pre 20. rodjendana nije uradio skoro nista, to je sve sto sam hteo da kazem
    zavisi sa kime poredis to "nista"!

hjuit do 20. rodjendana - br6, 7 atp titula (i jos 4 finala), finale mastersa, SF slema, slem titula u dublu, finale slema u mixu.

cini se daleko vise nego bilo ko od aktuelnih ispod 20-ogodisnjaka!

(aktuelni klinci ispod 20 svi zajedno nemaju ni jednu atp titulu (cak ni finale), coricevo 33. mjesto je najbolji plasman koji je neko od njih imao a na vecim turnirima niko nema neki ozbiljniji rezultat, tesko da imaju i na ovim turnirima 250).

PS. i ne znam na sta mislis s tim editom, posljednja izmjena u postu sa hjuitom i tih 20 godina u zagradi mi je bila u 4 a tvoj komentar na nju u pola 5.
    Last edited by talicni; 21-08-15, 20:48.

Comment

• Nista da bi isao u recenicu sa igracima koje si pomenuo pored njega

O mladim igracima stvarno ne moramo dalje, imam i sam po neki post o njima u poslednjih 5 godina
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Nista da bi isao u recenicu sa igracima koje si pomenuo pored njega

O mladim igracima stvarno ne moramo dalje, imam i sam po neki post o njima u poslednjih 5 godina
        irelevantno da li je kroz cijelu karijeru ili prije 20. postigao koliko i ovi ... ukazivao sam na to da se cesto sasvim pogresno sportisti (a narocito teniseri) sa 30 ili blizu 30im smatraju starima a to su u stvari trenutno najbolje godine (prosjek top5 i top10 igraca je oko 29,5 a slicno je i sa top100, mozda tek nesto ispod). kako vidimo i statisticki i svakako. poenta je bilo da je fizicka (i mentalna) sprema sve vaznija i da sam talenat ne prolazi kako je to mogao prije. hjuit kao najmladji br1 i te kako se uklapa u pricu a pogotovo jer to i nije bilo bas tako davno (nema ni 15 godina) sto je bio jos veci razlog da ga se navede. od tada se tenis ubrzano razvijao a teniseri su (narocito u posljednjim godinama trojac rafa-fed-nole) gurali jedan drugoga da se i fizicki i psihicki natrimaju do nevjerovatne spreme. trenutno su 28-30 u stvari top godine.
        Last edited by talicni; 21-08-15, 21:22.

Comment

• 17 unbelievable facts showing the radical transformation of tennis

By: Chris Chase | August 20, 2015 1:15 pm

The what I love about these tennis players, man, I get older and … so do they.

It’s no secret that the game of professional tennis has skewed older in recent years, with Roger Federer and Serena Williams staying at the top of their games into their mid-30s, teenagers hardly making a dent on the ATP and women frequently breaking into the WTA’s top 10 around age 28, almost double the age when such breakouts used to happen.

In the days of Chrissie Evert, Tracy Austin, Steffi Graf and Monica Seles, it was routine for girls who didn’t have their driver’s license to occupy spots in the top 10. Men always tended to skew older, but still had young stars, such as Boris Becker winning Wimbledon at 17 and, somewhat recently, Rafael Nadal winning the French Open at age 19.

Consider:

Men’s Facts

1. In 1992 the average age of the men’s top 10 was 23.2 years.

In 2002 it was 24.5 years.

In 2015 it’s 28.6 years.

2. In the latest rankings, only one player (24-year-old Milos Raonic) is younger than the average age from just 13 years ago.

3. On the men’s side, there have been 10 teenage Grand Slam winners (including multiple winners such as Boris Becker and Mats Wilander). Right now there are just four teenagers in the top 100 and the furthest any of them has gotten in a Grand Slam is to the third round. Half of those players either have zero or one wins in a major.

4. There is one teenager currently in the top 75. There were six players ranked that high 30 years ago, including two in the top 10.

5. On the flip side, there were three players over the age of 28 in the top 40 back in 1985. This year, 18 of the top 25 are that old and 24 of the top 40 are over 28.

6. In 1995, the highest ranked 32-year-old man was No. 124 in the world and only eight men of that age were ranked in the top 500. Right now, 18 players that old are ranked higher than No. 124, including five in the top 25 (and the world No. 3, Federer)

7. As recently as a decade ago, there were seven players aged 32 or above in the top 100. The 20th ranked player who was 32+ was ranked No. 676. Today, there are 12 players in the top 100 and the 20th ranked player that old is No. 192.

8. Of the 20 youngest Grand Slam winners, only five have won that major since 2005. The last teenager to win one was Rafael Nadal, who turned 19 while winning the 2005 French Open.

Women’s Stats

9. In 1992 the average age of the women’s top 10 was 21.7 years.

In 2002 it was 22.0 years.

In 2014 it’s 25.9 years.

10. In the latest rankings, only one player (21-year-old Garbine Muguruza) is younger than the average age of top 10ers from 2002.

11. Serena Williams became the oldest woman to ever win a Grand Slam when she took the title at Wimbledon and of course, she shows precisely zero signs of slowing down.

12. In 1990, half the women in the year-end top 10 were teenagers during that season. Currently, there are only three teenagers in the top 100.

13. Also in 1990, 20 women in the top 30 were under 23 years old. Currently, there are six players in the top 30 who are younger than 23.

14. Eight women have won Grand Slams before turning 19. This year, there is only one such teenager ranked in the entire top 150 (Ana Konjuh at No. 81).

15. This year, there are 15 women over 30 in the top 100. In 2000, there were two such women.

16. This one’s insane: In 2012 — just three years ago — there were three women over 32 in the top 100. This year there are eight.

17. Five of the seven oldest women to win their first Grand Slam have won it in the past decade. Of the 19 youngest women to win their first Slam, only one (Ana Ivanovic at age 20) has done that in the past 10 years.

Okay, so now that we’ve established the old is the new young, what is it? What’s making tennis players get better later and stay better when players from a decade ago were already retired?

It’s a question with a number of answers, all that probably contribute in one way or another. Could it be the combination of added power in the sport (the serve-and-volley is mostly dead), aided by racquet and string technology? Do training methods and diet help keep the top players healthier and in better shape? Has recovery — a key component when trying to win a match a day or seven matches in two weeks — become more of a science and something taken more seriously by players?

Whatever it is, the sport has never been older. Next month, Serena Williams will attempt to both tie Steffi Graf’s record of 22 Grand Slams while becoming the first player since Graf to win the calendar Slam. She’ll be doing that all at age 33.

By the time she was 33, Graf, who twice played Serena, had already been retired for three years.

PS... samo da napisem primjedbu da je prosjek godina otprilike 0,5 godina veci sada nego je navedeno jer je ovaj ko je pisao text racunao sa punim godinama igraca i izracunao prosjek top10 recimo na 28,6 (racunajuci npr noletu i mareju 28 iako oni imaju recimo 28,25 ... berdih za manje od mjesec puni godinu pa nije 29 nego 29,9, cilic isto narednog mjeseca puni a do kraja godine ce i kei i milos da napune godine tako da je stvarni prosjek vjerovatno nekih punih 29 ili 29,1).
          Last edited by talicni; 22-08-15, 09:50.

Comment

Ta tvoja istorija je pocela 1973., niti ima ikakve veze sa ovom temom jer je imao 20 godina
            Objašnjavam ti rečenicu s Hjuitom, ne temu, kapiš?
            I don't know anybody who's ever played tennis like this. Since I know this sport I've never seen somebody playing at this level.

sigpic

Comment

• ako gledamo samo rezultate iz 2015. godine, prosjek godina je jos franpatniji.

top4 igraca za ovu godinu su u prosjeku preko 30 (mozda 30,5) a tu nekih 30 godina je PROSJEK za top10 sa rejsa!

(sve ovo pisem jer je odomaceno razmisljanje da su igraci oko 30. dede i da se maximum dostize sa nekih 24 godine i da igac sa 30 tesko moze biti bolji nego kada je imao nekih 24, a u top10 na rejsu su svi stariji od 25 a na ulaznoj listi samo raonic na br10 nije napunio 25, tj jos uvjek ima 24 godine).
              Last edited by talicni; 22-08-15, 12:07.

Comment

• preuzeto sa MTFa:

The „Big 4” winning matches after losing 1st set amongst each other H2H

Federer 1-7 Djokovic (Grand Slams:0-3/Finals:0-2):

2009 Miami Open Semi-final Djokovic 3–6, 6–2, 6–3
                2009 Italian Open Semi-final Djokovic 4–6, 6–3, 6–3
                2010 US Open Semi-final Djokovic 5–7, 6–1, 5–7, 6–2, 7–5
                2011 US Open Semi-final Djokovic 6–7(7–9), 4–6, 6–3, 6–2, 7–5
                2013 Paris Masters Semi-final Djokovic 4–6, 6–3, 6–2
                2014 Dubai Semi-final Federer 3–6, 6–3, 6–2
                2014 Indian Wells Final Djokovic 3–6, 6–3, 7–6(7–3)
                2014 Wimbledon Final Djokovic 6–7(7–9), 6–4, 7–6(7–4), 5–7, 6–4

Federer 2-6 Nadal (Grand Slams:0-2/Finals:2-3):

2005 Miami Final Federer 2–6, 6–7(4–7), 7–6(7–5), 6–3, 6–1
                2006 Dubai Final Nadal 2–6, 6–4, 6–4
                2006 Rome Final Nadal 6–7(0–7), 7–6(7–5), 6–4, 2–6, 7–6(7–5)
                2006 Roland Garros Final Nadal 1–6, 6–1, 6–4, 7–6(7–4)
                2007 Hamburg Final Federer 2–6, 6–2, 6–0
                2011 Madrid Semi-final Nadal 5–7, 6–1, 6–3
                2012 Australian Open Semi-final Nadal 6–7(5–7), 6–2, 7–6(7–5), 6–4
                2013 Cincinnati Quarter-final Nadal 5–7, 6–4, 6–3

Federer 2-4 Murray (Grand Slams:1-0/Finals:1-0):

2008 Dubai Round of 32 Murray 6–7(6–8), 6–3, 6–4
                2008 Madrid Masters Semifinal Murray 3–6, 6–3, 7–5
                2008 WTF Round Robin Murray 4–6, 7–6(7–3), 7–5
                2009 WTF Round Robin Federer 3–6, 6–3, 6–1
                2009 Qatar Open Semifinal Murray 6–7(6–8), 6–2, 6–2
                2012 Wimbledon Final Federer 4–6, 7–5, 6–3, 6–4

Djokovic 4-3 Nadal (Grand Slams:1-2/Finals:4-1):

2007 Wimbledon Semi-final Nadal 3–6, 6–1, 4–1 RET
                2009 Madrid Semi-final Nadal 3–6, 7–6(7–5), 7–6(11–9)
                2011 Indian Wells Final Djokovic 4–6, 6–3, 6–2
                2011 Miami Hard Final Djokovic 4–6, 6–3, 7–6(7–4)
                2012 Australian Open Final Djokovic 5–7, 6–4, 6–2, 6–7(5–7), 7–5
                2014 Rome Final Djokovic 4–6, 6–3, 6–3
                2014 Roland Garros Final Nadal 3–6, 7–5, 6–2, 6–4

Djokovic 4-0 Murray (Grand Slams:1-0/Finals:2-0):

2006 Madrid Open R16 Djokovic 1–6, 7–5, 6–3
                2012 Shanghai Final Djokovic 5–7, 7–6(13–11), 6–3
                2012 WTF RR Djokovic 4–6, 6–3, 7–5
                2013 Australian Open Final Djokovic 6–7(2–7), 7–6(7–3), 6–3, 6–2

Murray 1–3 Nadal (Grand Slams:0-2/Finals:1-0):

2007 Australian Open Fourth Round Nadal 6–7(3–7), 6–4, 4–6, 6–3, 6–1
                2011 Wimbledon Semi-final Nadal 5–7, 6–2, 6–2, 6–4
                2011 Tokyo Open Final Murray 3–6, 6–2, 6–0
                2014 Rome Quarterfinal Nadal 1–6, 6–3, 7–5

Overall record:

Djokovic: 15-4 (Grand Slams:5-2/Finals:8-1)
                Nadal: 12-7 (Grand Slams:6-1/Finals:4-7)
                Murray: 5-9 (Grand Slams:0-4/Finals:1-3)
                Federer: 5-17 (Grand Slams:1-5/Finals:3-5)

Some observations:

* Djokovic is simply the best at coming from behind against his fellow Big 4 members, doing it 8 times in the Finals is mighty impressive while only once getting reeled in a final by Nadal at, what else, but Phillip Chatrier..It is quite clear that since 2011, Djokovic has displaced Nadal as the tour's best 'distance' match player..

* Federer is your quintessential frontrunner and that dates back well into his prime/peak years..He literally has close to no prayer to win especially vs Nadal/Djokovic if he doesn't win the 1st set; the reverse is true when it comes to his two major career rivals.

* Nadal's winning 1st set vs Federer/Murray/Djokovic at a Slam almost always means it's curtains for them unless maybe when he chokes one a BH in the open court..

* Murray, you better win the 1st set against Djokovic, because that's when you know you got at least a chance in hell against him.
                Last edited by talicni; 24-08-15, 16:51.

Comment

• Još nema teme za USO?

Žrebovi kvalifikacija već poznati

Sudar generacija kod dama: Kimiko Date-Krumm i CiCi Bellis

Comment

• Uz malo srece mogla je baba da joj bude

Cekamo muske, a neko mozda sprema i temu

sigpic

Comment

• Evo i muskih http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/qs/index.html

Puno jako dobrih parova, mene najvise zanimaju ovi mecevi :

Matje vs Donati
                      Zverev vs Zebaljos
                      Kacanov vs Savil
                      Dustov vs Berer
                      Kozlov vs Andreozi
                      Bambri vs Nisioka
                      Lindel vs Opelka
                      Moh vs Ebden

UKupno 18 U20 igraca, neko ce se valjda pridruziti Coricu, Kiriosu, Cungu, Kokinakisu, Tiafou i Donaldsonu

sigpic

Comment

• Lajovic i Almagro u kvalama, konacno su sabani postavljeni na svoje realno mesto ... fali im samo 'englez' Bedene i tenis je preporodjen

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                          Još nema teme za USO?

Žrebovi kvalifikacija već poznati

Sudar generacija kod dama: Kimiko Date-Krumm i CiCi Bellis
                          Nadam se da ce Cici proci dalje, Date je imala probleme sa ozljedama ove sezone, zadnji mec predala, a za ovaj mec trenirala ali pravila je akupunkturu sto znaci da jos stoji ta povreda. Vamos Cici.
                          OVAKO

Comment

• Mladi Australac je kažnjen sa 28 dana zabrane nastupanja na ATP natjecanjima uz globu od 25 000 dolara - ali kazna će stupiti na snagu samo ako Kyrgios u idućih 6 mjeseci bude imao bilo kakav verbalni ili fizički sukob i ako akumulira kazni u iznosu od 5000 dolara (za bilo kakav prijestup)

preblaga presuda za Nika

Comment

• http://www.bloomberg.com/news/featur...-tennis-player

Ovako je do sada izgledala prica juniorskog sampiona Vimbldona koji igra pod zastavom najvece teniske nacije, e onda zamislite kakav je to horor za nekoga iz Rumunije, Indije ili Kolumbije

sigpic

Comment

• Originally posted by amnesiac View Post
                                Vjeruj mi da sam svojevremeno toliko žarko želio da neko iskoči iz te generacije, ali van šljake je to bilo toliko neubjedljivo da mi je bilo mučno gledati. Sjećam se da sam u finalu Roland Garrosa 1997. navijao za Brugueru jer nijesam znao koliko Kuerten ima godina. Kad ga je Guga pomeo sa terena komentator Eurosporta (vjerovatno Mercer) reče kako ima 20 godina i odmah nakon toga sam ga pratio misleći da može nešto i na tvrdoj podlozi. Otrežnjenje je stiglo nekoliko mjeseci kasnije kad je izgubio finale Montreala od Chrisa Woodruffa. Gledao sam meč na Eurosportu i činilo se kako je Woodruff čudo od igrača, a mislim da više nijesam gledao ni jedan njegov meč koliko je bio značajan.
                                Drugi udarac za mene je stigao kad je Korda preslišao Riosa u finalu Australian Opena 1998.
                                Dakle, sve se svodi na šljaku osim tog Australian Opena Kafeljnikova. Henmanu je falio bolji servis, a Philippoussisu bolje ostalo. Thomas Johansson je apsolutni incident i nije nikada bio kalibar za išta ozbiljnije, mnogo više je bio njegov imenjak Enqvist, a i njemu je to finale puna kapa.

O generaciji 1997, 1998, 1999 ne treba ni trošti riječi. Mlade njemačke nade Kiefer (čiji sam bio navijač) i Haas nikad nijesu bili ništa više od prolaznog naoblačenja i nikad nijesu bili materijal za Grand Slam. Jesu veće od Johanssona, ali to je bar bilo lako. I kad imamo van šljake skromne generacije '74, '75, '76 i nedovoljno kvalitetne '77, '78, '79, onda je nadolazećoj bilo lakše da zagospodari, u prvom redu Safin i Hewitt, a onda i ostali. Masters Cup 2003 je najbolji pokazatelj kad su izostali obojica zbog prethodnih povreda zbog kojih su gubili bodove, a pet od osam igrača su bili godišta '80 (J.C. Ferrero), '81 (Federer) i '82 (Roddick, Nalbandian i Coria). Sad provjerih da je i 2002. bilo četiri igrača godišta '80 i '81. Koliko su samo bili nadmoćni...
                                To da, Henman, Johanson, Filipusis i Salken su uradili nesto van sljake, ali sta raditi protiv divova rodjenih izmedju 1970-72 a bas iz te 1976. smo imali cak sestoricu GS finalista, to cemo tesko skorije videti, jednostavno se potrefilo. Moracu na kraju sezone da azuriram ovu analizu, ovo je sve zakljucno sa 2012.

Pregled svih osvajaca ATP titula od 1990. po generacijama :

1959 (2/1) : John McEnroe (2)

1960 (16/3) : Ivan Lendl (11), Andres Gomez (4), Yannick Noah

1961 (6/3) : Brad Gilbert (3), Anders Jarryd (2), Ramesh Krishnan

1962 (4/3) : Juan Aguilera (2), Scott Davis, Jeremy Bates

1963 (6/4) : Luiz Mattar (3), Henri Leconte, Mikael Pernfors, Yahiya Doumbia

1964 (17/8) : Jordi Arrese (6), Martin Jaite (3), Ronald Agenor (2), Jakob Hlasek (2), Kelly Jones, Goran Prpic, Mats Wilander, Jim Grabb

1965 (43/15) : Karel Novacek (11), Guy Forget (9), Emilio Sanchez (6), Richey Reneberg (3), Amos Mansdorf (2), Patrick Baur (2), Bryan Shelton (2), Pat Cash, Pieter Aldrich, Derrick Rostagno, Darren Cahill, Paolo Cane, Gianluca Pozzi, Simon Youl, Mark Woodforde

1966 (37/10) : Stefan Edberg (21), Andrei Chesnokov (3), Javier Frana (3), Jonas Svensson (2), Andrei Olhovskiy (2), Horacio De La Pena (2), Robbie Weiss, Alex Antonitsch, Paul Haarhuis, Patrick McEnroe

1967 (96/11) : Thomas Muster (39), Boris Becker (25), Magnus Gustafsson (14), Jaime Yzaga (5), Alexander Volkov (3), Marcelo Filippini (3), Carl-Uwe Steeb (2), Aaron Krickstein (2), Leonardo Lavalle, Christian Miniussi, Shuzo Matsuoka

1968 (60/15) : Michael Stich (18), Petr Korda (10), Francisco Clavet (8), Carlos Costa (6), Jeff Tarango (2), Martin Sinner (2), Horst Skoff (2), Omar Camporese (2), Bernd Karbacher (2), Javier Sanchez (2), Tomas Carbonell (2), Mark Koevermans, Christian Saceanu, Dmitri Poliakov, Markus Zoecke

1969 (23/8) : Cedric Pioline (5), Guillermo Perez-Roldan (4), Malivai Washington (4), David Wheaton (3), Arnaud Boetsch (3), Byron Black (2), Carsten Arriens, Gilbert Schaller

1970 (138/20) : Andre Agassi (52), Jim Courier (22), Marc Rosset (14), Todd Martin (8), Magnus Larsson (7), Jan Siemerink (4), Richard Fromberg (4), Jason Stoltenberg (4), Jacco Eltingh (4), Slava Dosedel (3), Franco Davin (2), Andrei Cherkasov (2), Jaime Oncins (2), Renzo Furlan (2), Marc-Kevin Goellner (2), Nicolas Pereira (2), Frederic Fontang, Gabriel Markus, Guillaume Raoux, Alex O'Brien

1971 (153/15) : Pete Sampras (64), Goran Ivanisevic (22), Richard Krajicek (17), Wayne Ferreira (15), Sergi Bruguera (14), Younes El Aynaoui (5), Nicklas Kulti (3), Fernando Meligeni (3), Stefano Pescosolido (2), Jonathan Stark (2), Todd Woodbridge (2), Chuck Adams, Jared Palmer, Mauricio Hadad, Wayne Arthurs

1972 (61/9) : Michael Chang (31), Patrick Rafter (11), Jonas Bjorkman (6), Fabrice Santoro (6), Filip Dewulf (2), Davide Sanguinetti (2), Jordi Burillo, Hernan Gumy, Mikael Tillstrom

1973 (50/14) : Greg Rusedski (15), Alberto Berasategui (14), David Prinosil (3), Kenneth Carlsen (3), Andrea Gaudenzi (3), Karim Alami (2), Jerome Golmard (2), Chris Woodruff (2), Hicham Arazi, Sergis Sargsian, Leander Paes, Alex Calatrava, Albert Portas, Antony Dupuis

1974 (109/13) : Yevgeny Kafelnikov (26), Thomas Enqvist (19), Alex Corretja (17), Andrei Medvedev (11), Tim Henman (11), Felix Mantilla (10), Karol Kucera (6), Andrei Pavel (3), Jan Kroslak (2), Scott Draper, Adrian Voinea, Julien Boutter, Vincent Spadea

1975 (57/11) : Marcelo Rios (18), Albert Costa (12), Thomas Johansson (9), Jiri Novak (7), Bohdan Ulihrach (3), Franco Squillari (3), Roberto Carretero, Juan Antonio Marin, Juan Balcells, Neville Godwin, Lars Burgsmuller

1976 (92/13) : Carlos Moya (20), Gustavo Kuerten (20), Magnus Norman (12), Mark Philippoussis (11), Sjeng Schalken (9), Nicolas Lapentti (5), Rainer Schuettler (4), Nicolas Escude (4), Andrew Ilie (2), Agustin Calleri (2), Galo Blanco, Jan Vacek, Hyung Taik Lee

1977 (29/8) : Guillermo Canas (7), Nicolas Kiefer (6), Arnaud Clement (4), Jan-Michael Gambill (3), Fernando Vicente (3), Stefan Koubek (3), Julian Alonso (2), Max Mirnyi

1978 (51/12) : Tommy Haas (13), Gaston Gaudio (8), Dominik Hrbaty (6), Radek Stepanek (5), Sebastien Grosjean (4), Mariano Zabaleta (3), Mariano Puerta (3), Alberto Martin (3), David Sanchez (2), Martin Verkerk (2), Peter Wessels, Daniele Bracciali

1979 (44/9) : Ivan Ljubicic (10), James Blake (10), Nicolas Massu (6), Juan Ignacio Chela (6), Paradorn Srichaphan (5), Ivo Karlovic (4), Arnaud Di Pasquale, Michal Tabara, Wesley Moodie

1980 (60/10) : Juan Carlos Ferrero (16), Marat Safin (15), Fernando Gonzalez (11), Michael Llodra (5), Albert Montanes (5), Xavier Malisse (3), Luis Horna (2), Ricardo Mello, Santiago Ventura, Jerome Haehnel

1981 (153/15) : Roger Federer (76), Lleyton Hewitt (28), Nikolay Davydenko (21), Mardy Fish (6), Taylor Dent (4), Jurgen Melzer (4), Olivier Rochus (2), Filippo Volandri (2), Feliciano Lopez (2), Florent Serra (2), Jarkko Nieminen (2), Andreas Vinciguerra, Victor Hanescu, Igor Kunitsyn, Benjamin Becker

1982 (108/11) : Andy Roddick (32), David Ferrer (18), David Nalbandian (11), Tommy Robredo (10), Guillermo Coria (9), Mikhail Youzhny (8), Dmitry Tursunov (7), Paul-Henri Mathieu (4), Joachim Johansson (3), Jose Acasuso (3), Robby Ginepri (3)

1983 (15/5) : Fernando Verdasco (5), Philipp Kohlschreiber (4), Igor Andreev (3), Guillermo Garcia-Lopez (2), Florian Mayer

1984 (40/9) : Robin Soderling (10), Gilles Simon (10), Juan Monaco (7), Mario Ancic (3), Andreas Seppi (3), Janko Tipsarevic (3), Steve Darcis (2), Philipp Petzschner, Rajeev Ram

1985 (42/7) : Nicolas Almagro (12), Jo-Wilfried Tsonga (9), Tomas Berdych (8), John Isner (5), Marcos Baghdatis (4), Stanislas Wawrinka (3), Ivan Dodig

1986 (73/8) : Rafael Nadal (50), Richard Gasquet (7), Gael Monfils (4), Sergiy Stakhovsky (4), Marcel Granollers (3), Pablo Andujar (2), Kevin Anderson (2), Viktor Troicki

1987 (74/9) : Novak Djokovic (34), Andy Murray (24), Sam Querrey (7), Thomaz Bellucci (3), Robin Haase (2), Jeremy Chardy, Mikhail Kukushkin, Andrey Golubev, Ryan Sweeting

1988 (25/4) : Juan Martin Del Potro (13), Marin Cilic (8), Ernests Gulbis (2), Alexandr Dolgopolov (2)

1989 (3/2) : Kei Nishikori (2), Martin Klizan

1990 (3/1) : Milos Raonic (3)

Igrac koji je osvojio prvu ATP titulu za svoju generaciju :

1970 : Andre Agassi (1987 Itaparica)
                                1971 : Pete Sampras (1990 Philadelphia)
                                1972 : Michael Chang (1988 San Francisco)
                                1973 : Greg Rusedski (1993 Newport)
                                1974 : Andrei Medvedev (1992 Genova)
                                1975 : Marcelo Rios (1995 Amsterdam)
                                1976 : Nicolas Lapentti (1995 Bogota)
                                1977 : Nicolas Kiefer (1997 Toulouse)
                                1978 : Dominik Hrbaty (1998 San Marino)
                                1979 : Arnaud Di Pasquale (1999 Palermo)
                                1980 : Marat Safin (1999 Boston)
                                1981 : Lleyton Hewitt (1998 Adelaide)
                                1982 : Guillermo Coria (2001 Vina del Mar)
                                1983 : Fernando Verdasco (2004 Valencia)
                                1984 : Robin Soderling (2004 Lyon)
                                1985 : Tomas Berdych (2004 Palermo)
                                1986 : Rafael Nadal (2004 Sopot)
                                1987 : Andy Murray (2006 San Jose)
                                1988 : Juan Martin Del Potro (2008 Stuttgart)
                                1989 : Kei Nishikori (2008 Delray Beach)
                                1990 : Milos Raonic (2011 San Jose)
                                1991 : /
                                1992 : Bernard Tomic (2013 Sydney)

Igrac koji je osvojio poslednju ATP titulu za svoju generaciju u ovom periodu :

1959 : John McEnroe (1991 Chicago) - poslednja titula za igrace rodjene u pedesetim
                                1960 : Ivan Lendl (1993 Tokyo Indoor)
                                1961 : Anders Jarryd (1993 Rotterdam)
                                1962 : Jeremy Bates (1994 Seoul)
                                1963 : Yahiya Doumbia (1995 Bordeaux)
                                1964 : Jordi Arrese (1993 Athens)
                                1965 : Richey Reneberg (1996 Rosmalen)
                                1966 : Andrei Olhovskiy (1996 Shanghai)
                                1967 : Magnus Gustafsson (2000 Amsterdam)
                                1968 : Francisco Clavet (2001 Scottsdale) - poslednja titula za igrace rodjene u sezdesetim
                                1969 : Cedric Pioline (2000 Monte Carlo)
                                1970 : Andre Agassi (2005 Los Angeles)
                                1971 : Wayne Arthurs (2005 Scottsdale)
                                1972 : Fabrice Santoro (2008 Newport)
                                1973 : Greg Rusedski (2005 Newport)
                                1974 : Vincent Spadea (2004 Scottsdale)
                                1975 : Thomas Johansson (2005 St. Petersburg)
                                1976 : Carlos Moya (2007 Umag)
                                1977 : Guillermo Canas (2007 Costa Do Sauipe)
                                1978 : Tommy Haas (2012 Halle) - poslednja titula za igrace rodjene u sedamdesetim
                                1979 : Juan Ignacio Chela (2010 Bucharest)
                                1980 : Juan Carlos Ferrero (2011 Stuttgart)

Igraci iz razlicitih generacija sa titulama u jednoj sezoni :

1990 : 14
                                1991 : 11
                                1992 : 12
                                1993 : 14
                                1994 : 12
                                1995 : 12
                                1996 : 12
                                1997 : 11
                                1998 : 12
                                1999 : 14
                                2000 : 14
                                2001 : 14
                                2002 : 13
                                2003 : 12
                                2004 : 15
                                2005 : 15
                                2006 : 11
                                2007 : 13
                                2008 : 12
                                2009 : 11
                                2010 : 10
                                2011 : 11
                                2012 : 11

Generacije sa bar 7 razlicitih igraca koji su osvajali titule u jednoj sezoni :

1990 - 1964 (10/7) : Ronald Agenor (2), Jordi Arrese (2), Martin Jaite (2), Jakob Hlasek, Kelly Jones, Goran Prpic, Mats Wilander
                                1990 - 1965 (8/7) : Emilio Sanchez (2), Pat Cash, Amos Mansdorf, Pieter Aldrich, Derrick Rostagno, Karel Novacek, Guy Forget
                                1991 - 1965 (20/9) : Guy Forget (6), Karel Novacek (4), Emilio Sanchez (3), Patrick Baur (2), Darren Cahill, Richey Reneberg, Bryan Shelton, Paolo Cane, Gianluca Pozzi
                                1991 - 1967 (12/8) : Magnus Gustafsson (3), Boris Becker (2), Thomas Muster (2), Alexander Volkov, Jaime Yzaga, Carl-Uwe Steeb, Leonardo Lavalle, Christian Miniussi
                                1992 - 1968 (12/7) : Petr Korda (3), Jeff Tarango (2), Carlos Costa (2), Michael Stich (2), Tomas Carbonell, Omar Camporese, Bernd Karbacher
                                1992 - 1970 (17/8) : Jim Courier (5), Andre Agassi (3), Magnus Larsson (2), Jaime Oncins (2), Marc Rosset (2), Jacco Eltingh, Gabriel Markus, Guillaume Raoux
                                1993 - 1970 (14/7) : Jim Courier (5), Marc Rosset (3), Andre Agassi (2), Marc-Kevin Goellner, Jacco Eltingh, Todd Martin, Jason Stoltenberg
                                1993 - 1971 (21/8) : Pete Sampras (8), Sergi Bruguera (5), Goran Ivanisevic (3), Nicklas Kulti, Richard Krajicek, Chuck Adams, Jonathan Stark, Stefano Pescosolido
                                1994 - 1970 (19/9) : Andre Agassi (5), Magnus Larsson (3), Marc Rosset (2), Renzo Furlan (2), Todd Martin (2), Jacco Eltingh (2), Nicolas Pereira, Jason Stoltenberg, Franco Davin
                                1995 - 1971 (15/7) : Pete Sampras (5), Wayne Ferreira (4), Richard Krajicek (2), Mauricio Hadad, Todd Woodbridge, Fernando Meligeni, Goran Ivanisevic
                                1996 - 1970 (11/9) : Andre Agassi (3), Todd Martin, Jim Courier, Slava Dosedel, Nicolas Pereira, Jason Stoltenberg, Jan Siemerink, Alex O'Brien, Marc-Kevin Goellner
                                1996 - 1971 (19/7) : Pete Sampras (8), Goran Ivanisevic (5), Wayne Ferreira (2), Richard Krajicek, Fernando Meligeni, Nicklas Kulti, Jonathan Stark
                                1997 - 1974 (17/8) : Felix Mantilla (5), Alex Corretja (3), Yevgeny Kafelnikov (3), Tim Henman (2), Jan Kroslak, Thomas Enqvist, Andrei Medvedev, Karol Kucera
                                1998 - 1974 (17/8) : Alex Corretja (5), Yevgeny Kafelnikov (3), Karol Kucera (2), Thomas Enqvist (2), Tim Henman (2), Felix Mantilla, Andrei Pavel, Scott Draper
                                1999 - 1976 (15/8) : Magnus Norman (5), Mark Philippoussis (2), Gustavo Kuerten (2), Nicolas Lapentti (2), Rainer Schuettler, Sjeng Schalken, Galo Blanco, Nicolas Escude
                                2001 - 1976 (13/8) : Gustavo Kuerten (6), Mark Philippoussis, Nicolas Escude, Carlos Moya, Nicolas Lapentti, Jan Vacek, Rainer Schuettler, Sjeng Schalken
                                2003 - 1976 (12/7) : Carlos Moya (3), Gustavo Kuerten (2), Sjeng Schalken (2), Rainer Schuettler (2), Agustin Calleri, Mark Philippoussis, Hyung Taik Lee
                                2006 - 1981 (24/9) : Roger Federer (12), Nikolay Davydenko (5), Florent Serra, Jarkko Nieminen, Mardy Fish, Olivier Rochus, Lleyton Hewitt, Jurgen Melzer, Filippo Volandri
                                2007 - 1982 (14/7) : David Ferrer (3), Andy Roddick (2), Dmitry Tursunov (2), Paul-Henri Mathieu (2), Tommy Robredo (2), David Nalbandian (2), Mikhail Youzhny

Generacije sa najvise titula po sezonama :

1990 : 1966 / 13 (16,25%)
                                1991 : 1965 / 20 (24,69%)
                                1992 : 1970 i 1971 / 17 (20,23%)
                                1993 : 1971 / 21 (23,59%)
                                1994 : 1971 / 24 (26,66%)
                                1995 : 1967, 1970 i 1971 / 15 (17,64%)
                                1996 : 1971 / 19 (22,61%)
                                1997 : 1974 / 17 (21,25%)
                                1998 : 1974 / 17 (21,51%)
                                1999 : 1976 / 15 (21,12%)
                                2000 : 1976 / 14 (20%)
                                2001 : 1976 / 13 (18,84)
                                2002 : 1981 i 1982 / 9 (13,63%)
                                2003 : 1981 / 15 (22,38%)
                                2004 : 1981 / 19 (27,94)
                                2005 : 1981 / 14 (20,89%)
                                2006 : 1981 / 24 (35,82)
                                2007 : 1982 / 14 (21,21%)
                                2008 : 1982 / 11 (16,66%)
                                2009 : 1987 / 14 (21,53%)
                                2010 : 1986 / 12 (18,46%)
                                2011 : 1987 / 17 (26,15%)
                                2012 : 1987 / 12 (18,18%)

Igraci koji su igrali u finalu Grand Slam turnira, po generacijama od 1970. :

1970 (3) - Andre Agassi, Jim Courier, Todd Martin
                                1971 (4) - Pete Sampras, Goran Ivanisevic, Sergi Bruguera, Richard Krajicek
                                1972 (2) - Michael Chang, Patrick Rafter
                                1973 (2) - Alberto Berasategui, Greg Rusedski
                                1974 (4) - Yevgeny Kafelnikov, Alex Corretja, Thomas Enqvist, Andrei Medvedev
                                1975 (2) - Marcelo Rios, Thomas Johansson
                                1976 (7) - Carlos Moya, Gustavo Kuerten, Mark Philippoussis, Magnus Norman, Albert Costa, Rainer Schuettler, Mariano Puerta
                                1977 (1) - Arnaud Clement
                                1978 (2) - Martin Verkerk, Gaston Gaudio
                                1980 (3) - Marat Safin, Juan Carlos Ferrero, Fernando Gonzalez
                                1981 (2) - Lleyton Hewitt, Roger Federer
                                1982 (3) - David Nalbandian, Andy Roddick, Guillermo Coria
                                1983 : /
                                1984 (1) - Robin Soderling
                                1985 (3) - Marcos Baghdatis, Jo-Wilfried Tsonga, Tomas Berdych
                                1986 (1) - Rafael Nadal
                                1987 (2) - Novak Djokovic, Andy Murray
                                1988 (1) - Juan Martín del Potro

Igraci koji su igrali u finalu Masters 1000 turnira, po generacijama od 1970. :

1970 (5) : Andre Agassi, Jim Courier, Todd Martin, Jason Stoltenberg, Marc Rosset
                                1971 (6) : Sergi Bruguera, Pete Sampras, Goran Ivanisevic, Wayne Ferreira, Richard Krajicek, Todd Woodbridge
                                1972 (3) : Michael Chang, Jonas Bjorkman, Patrick Rafter
                                1973 (4) : Chris Woodruff, Greg Rusedski, Hicham Arazi, Albert Portas
                                1974 (7) : Andrei Medvedev, Yevgeny Kafelnikov, Alex Corretja, Thomas Enqvist, Felix Mantilla, Tim Henman, Andrei Pavel
                                1975 (6) : Albert Costa, Roberto Carretero, Bohdan Ulihrach, Marcelo Rios, Thomas Johansson, Jiri Novak
                                1976 (6) : Gustavo Kuerten, Carlos Moya, Mark Philippoussis, Magnus Norman, Agustin Calleri, Rainer Schuettler
                                1977 (4) : Jan-Michael Gambill, Max Mirnyi, Guillermo Canas, Nicolas Kiefer
                                1978 (6) : Sebastien Grosjean, Mariano Zabaleta, Dominik Hrbaty, Harel Levy, Tommy Haas, Radek Stepanek
                                1979 (3) : Nicolas Massu, Ivan Ljubicic, James Blake
                                1980 (3) : Marat Safin, Juan Carlos Ferrero, Fernando Gonzalez
                                1981 (4) : Lleyton Hewitt, Roger Federer, Mardy Fish, Nikolay Davydenko
                                1982 (5) : Andy Roddick, Guillermo Coria, David Nalbandian, Tommy Robredo, David Ferrer
                                1983 (1) : Fernando Verdasco
                                1984 (2) : Gilles Simon, Robin Soderling
                                1985 (4) : Tomas Berdych, Stanislas Wawrinka, Jo-Wilfried Tsonga, John Isner
                                1986 (3) : Rafael Nadal, Richard Gasquet, Gael Monfils
                                1987 (2) : Novak Djokovic, Andy Murray
                                1988 (1) : Juan Martin Del Potro
                                1989 : /
                                1990 (1) : Jerzy Janowicz

Igraci koji su zavrsili sezonu u prvih 10 u periodu 1990-2012, po generacijama :

1970 (3) : Andre Agassi, Jim Courier, Todd Martin
                                1971 (5) : Pete Sampras, Goran Ivanisevic, Richard Krajicek, Sergi Bruguera, Wayne Ferreira
                                1972 (3) : Michael Chang, Patrick Rafter, Jonas Bjorkman
                                1973 (2) : Alberto Berasategui, Greg Rusedski
                                1974 (6) : Andrei Medvedev, Yevgeny Kafelnikov, Thomas Enqvist, Alex Corretja, Tim Henman, Karol Kucera
                                1975 (3) : Marcelo Rios, Jiri Novak, Albert Costa
                                1976 (6) : Carlos Moya, Gustavo Kuerten, Nicolas Lapentti, Magnus Norman, Rainer Schuettler, Mark Philippoussis
                                1977 (1) : Nicolas Kiefer
                                1978 (3) : Sebastien Grosjean, Tommy Haas, Gaston Gaudio
                                1979 (2) : Ivan Ljubicic, James Blake
                                1980 (3) : Marat Safin, Juan Carlos Ferrero, Fernando Gonzalez
                                1981 (4) : Lleyton Hewitt, Roger Federer, Nikolay Davydenko, Mardy Fish
                                1982 (6) : Andy Roddick, Guillermo Coria, David Nalbandian, Tommy Robredo, David Ferrer, Mikhail Youzhny
                                1983 (1) : Fernando Verdasco
                                1984 (4) : Mario Ancic, Gilles Simon, Robin Soderling, Janko Tipsarevic
                                1985 (3) : Jo-Wilfried Tsonga, Tomas Berdych, Nicolas Almagro
                                1986 (2) : Rafael Nadal, Richard Gasquet
                                1987 (2) : Novak Djokovic, Andy Murray
                                1988 (1) : Juan Martin Del Potro

sigpic

Comment

Working...
                                X