Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kuk ga zeza,a da li će igrati ne znam,samo kažem da ima mogućnost na taj način da bude u glavnom žrebu,kao i Del Po koji još nije otkazao,ali se priča da neće igrati
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• poeni iz ove godine:

1 Novak Djokovic (Q) SRB 6385
      2 Andy Murray GBR 3760
      3 Tomas Berdych CZE 3030
      4 David Ferrer ESP 2480
      5 Roger Federer SUI 2465
      6 Kei Nishikori JPN 2390
      7 Rafael Nadal ESP 2200
      8 Stan Wawrinka SUI 2110
      9 Milos Raonic CAN 1540
      10 Gael Monfils FRA 1075
      19 Viktor Troicki SRB 753

marej je trenutno najblizi... 2625p sto i nije nedostizno ali je ozbiljna prednost. fed i rafa zaostaju već oko 4000p sto je u slučaju da nole ostane zdrav ipak rekao bih u domenu nedostiznog.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• kakva tri meseca, tek 2016. ce radovi biti zavrseni.

Comment

• pa ona nije rekla da će biti gotov krov za 3 meseca
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• rekla je da ce biti tamo za tri meseca, tj da ne moze da ceka. E pa lutko ima da cekas jos godinu dana i 3 meseca

Comment

• Hoce lutka verovatno da vidi dokle ce stici radovi i kako ce sve to izgledati za 3 meseca
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Mats u penziji na ESu? Najavljuju emisiju `Tennis for Evert` za RG

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                    Mats u penziji na ESu? Najavljuju emisiju `Tennis for Evert` za RG
                    Ne seri da nema vise OCA teniske analize na ES???
                    Sto ne izdrza jos malo da iskomentarise jos ovaj RG, ovaj specijalni!?
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                      Ne seri da nema vise OCA teniske analize na ES???
                      Sto ne izdrza jos malo da iskomentarise jos ovaj RG, ovaj specijalni!?
                      Mats je bio odlican ali budi uvjeren da Evert nije mnogo losija i definitvno je za nijansu objektivnija.

Comment

• Comment

• Evert je mnogo bolja, obozava Roleta
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Evert je mnogo bolja, obozava Roleta
                            Tu ces da budes razocarana. Obozava tenis, a zna se ko je sada kralj.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                              Tu ces da budes razocarana. Obozava tenis, a zna se ko je sada kralj.
                              Kako da ti kazem:

“Isn’t there something about Federer that pulls at your heartstrings? I cry every time he loses a match, and I don’t even know the guy. (Laughs) There’s something so endearing about him as a person.”
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Gdje je to rekla? U nekom talk-show?

Ja sam joj slusao komentare.

-------------------------------

Napravio sam jednu analizu ideksa dominantnosti za veliku cetvorku. Gdje da je objavim? Moze na temi analiza meceva?
                                Last edited by NI; 18-05-15, 15:28.

Comment

Working...
                                X