Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadam se da ce pare uci toliko da ce se napraviti takmicarska liga. Teniseri da budu u obavezi da igraju 4 Slama i 4 Mastersa, a da se liga igra tokom maltene cijele sezone. Koga zanimaju mecevi protiv pacijenata i polupacijenata, kad znamo da do polufinala nista ne mozemo vidjet'.
    sigpic

Comment

• Nidje veze, nije tenis samo ono na vrhu

Comment

• Neka ostali igraju klasicne turnire, ovi najbolji da imaju iz kola u kolo prave testove.
        Ti sto su na dnu i sad mogu da igraju celendzere, fjucerse i satelite i skupljaju bodove, niko im ne brani
        sigpic

Comment

• Jecoo, sretan ti rođendan

Comment

• Ferer zbog povrede nece igrati IW.
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Došlo vrijeme da se na opštim Jeci čestita rodjendan...

#NekJeSretan

Comment

• Izabrani su timovi za onu internacionalnu tenisku ligu:

IPTL ‏@iptl 9m
                #BREAKING : Singapore: @AndreAgassi , @serenawilliams , @tomasberdych ,Hewitt,Rafter, @dhantuchova ,Bruno Soares, @NickKyrgios . #IPTLDraft
                IPTL ‏@iptl 15m
                #BREAKING: Mumbai Team: @RafaelNadal , Pete Sampras, @AnaIvanovic , @Gael_Monfils , @rohanbopanna , @MirzaSania ,Fabrice Santoro #IPTLDraft
                IPTL ‏@iptl 12m
                #BREAKING : Bangkok Team: @andy_murray , @vika7 , @tsonga7 , @Charlymoya , Daniel Nestor, @FlipperKF . #IPTLDraft
                IPTL ‏@iptl 13m
                #BREAKING : Dubai Team: @DjokerNole , @CaroWozniacki ,Goran Ivanisevic, @TipsarevicJanko ,Nenad Zimonjic, @mhingis ,Malek Jaziri #IPTLDraft
                I dalje mi nije najjasnije kako ce sve to da funkcionise, ali videcemo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Djokoviceva ekipa ubjedljivo najgora
                  sigpic

Comment

• Ja uopšte ne kontam ni šta je ovo, ni kako funkcioniše, samo vidim da su svi na twitteru poludjeli oko toga, i oko Tima Dubai koji uopšte nije nešto (izuzev Novaka)
                    * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                    * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                    NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Znate kako funkcionise: nazoves tenisera, ponudis mu dzak para, on kaze moze, i to je to.

Koliko juce pojedinci su kukali kako je sezona duga, i da nesto treba da se menja...
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                        Znate kako funkcionise: nazoves tenisera, ponudis mu dzak para, on kaze moze, i to je to.

Koliko juce pojedinci su kukali kako je sezona duga, i da nesto treba da se menja...
                        Poenta cele price

A total sum of $23,975,000 was raised for the four teams on Monday.

Organisers are calling the IPTL “the answer to a growing demand for world class tennis in the Middle East and Asia” and it’s set to take place from November 27 to December 14, 2014.
                        a sigurna sam da ova suma nije ravnomerno rasporedjena...

sigpic

with experience.

Comment

• Cak i da jeste, to znaci skoro milionce po osobi.

Znaci Rafinja i Noklica dobri bar jedno 2,5-3, po mojoj slobodnoj proceni.

#teniskaprostitucija
                          It is not the violence that sets a man apart.
                          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                            Zaborave oni to brzo kad cuju za lovu. Kapiram da je ovako tekao razgovor :

- Dobar dan Rafa, Nole, Agasi................... zelimo da vam ponudimo dosta love za...
                            - Pristajem !
                            -Ali nisam zavrsio ?
                            -Pristajem bre !!!

Kapiram da odjednom sezona i nije toliko duga kako su ranije mislili
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• Meni su jasni ovi pravi penzioneri, Agasi, Sampas, Ivanisevic itd., nema razloga da propuste ovo, nikad lakse zaradjen novac. Takodje su mi jasni i dubl igraci, igraci koji manje zaradjuju, pa onda Hjuit koji je na samom kraju karijere, ali mi nisu jasni Nadal, Marej i Djokovic koji kukaju kako je sezona predugacka, posebno ovaj prvi, i onda pristane da igra ovako nesto.

sigpic

with experience.

Comment

• Ma nije ovo radi novca.
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies