Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nepravda, nepravda, ali bi mogla zbog ove price i njemu da se desi.
    sigpic

Comment

• Nisi ozbiljan? Sta mogu da mu urade?
      sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Sta mogu, pa vidis li da se Marin nije dopingovao, a da je bio van tenisa cetiri mjeseca!
        sigpic

Comment

• To je druga stvar. On je nesto imao u krvi. Na kraju se ipak ispostavilo da nije uzimao nista nedozvoljeno ...

Ma ne zelim da verujem da bi Novaku zbog ove izjave nesto uradili. Marej je toliko puta komentarisao ATP i kontrolu i sve... Pa ne vidim da su mu smestili nesto. A opet on je Britanac .
          sigpic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Comment

• O kakvim se strucnjacima radi sve ti je jasno kad Murray trazi da nezavisna laboratorija paralelno obradjuje isti uzorak. Posle ovih desavanja sve je moguce. I ne namjeravaju da priznaju gresku, jednostavno ih nije briga.
            sigpic

Comment

• Sve sto vidim jeste da vecina top igraca nema poverenja u doping kontrolu ili uopste u ATP. Novak je ipak mozda i jedini koji ce ovako nesto javno reci. Ali se mora uzeti u obzir da je on mnogo blizi sa Viktorom nego ovi drugi igraci. Sem Janka naravno.

Videcemo sta ce ovde biti. Mozda i priznaju gresku. Ako ih pritisnu sa svih strana .
              sigpic

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post

Mozda i priznaju gresku.
                Hahahahahahahahahahaha
                It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post
                  Sve sto vidim jeste da vecina top igraca nema poverenja u doping kontrolu ili uopste u ATP. Novak je ipak mozda i jedini koji ce ovako nesto javno reci. Ali se mora uzeti u obzir da je on mnogo blizi sa Viktorom nego ovi drugi igraci. Sem Janka naravno.

Videcemo sta ce ovde biti. Mozda i priznaju gresku. Ako ih pritisnu sa svih strana .
                  Pre par dana je iConga rekao da nikom ne veruje

Comment

• http://sportske.jutarnji.hr/ivanisev...ekte-/1137986/

ITF President Francesco Ricci Bitti said his organisation was committed to protecting "the integrity of the game of tennis" and defended the doping control officers.
                    "We respect the ruling of the Court of Arbitration for Sport, who confirmed the decision of the Independent Tribunal that Viktor Troicki is guilty of an anti-doping violation, although they reduced the penalty to one year," he said.
                    "What is harder to accept is criticism of Doping Control Officers who perform a difficult role.
                    "Finally, separate from this decision, we should all remember that exactly one year ago anti-doping programmes around the world were under scrutiny.
                    "This reinforced the need to be vigilant and apply the rules strictly, something that we and our partners in the Tennis Anti-Doping Programme strive to do to keep our sport clean."
                    http://uk.eurosport.yahoo.com/news/t...0340--ten.html
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Vavrinka: Toni je zaista preterao
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Malo mu što postavlja teren , dilema je da li će ubuduće koristiti megafon ili preći na sofisticiraniji vid komunikacije.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          Žalosno je da ATP ne reaguje. Ipak je to Nadal.

Comment

• Reklo bi se da je ovo upuceno Troickom

Andy Murray @andy_murray 16h

Read and respect the rules and everything is very simple.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                              Reklo bi se da je ovo upuceno Troickom
                              Nije se ni mogao ocekivati neki kvalitetan komentar od njega. Ne kazem zato sto je Troicki u pitanju, lik je dosadan i glup kao tocilo. Proverena informacija
                              It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Nije iskljuceno da je ironicno. Kralj je on ovako, dosadan je na terenu
                                sigpic

Comment

Working...
                                X