This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Po meni nije ni Ferer, posto ovako glasi definicija za tu nagradu:
    The player who, throughout the year, conducted himself at the highest level of professionalism and integrity, who competed with his fellow players with the utmost spirit of fairness and who promoted the game through his off-court activities.
    gde je to David promovisao igru
    ok je na terenu, ali sto se tice popularizacije igre, tu ga jednostavno nema

Po meni je bolje Delpo da dobije, ali 99% ce je dobiti Nadal

Ali se slazem da ako je Nadal nominovan, glupo je da Djokovic nije
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ne može se protiv Riogera čak i kad je protiv Wawrinke u Shangaju prošle godine na odigran return u mrežu tražio proveru prvog servisa Stana
      Similis simili gaudet

Comment

• David Ferrer

Comment

• Ako ide ček uz nagradu nesuđeni dobitnik da ga priloži u neku antidoping fondaciju.
          sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Ono za Vladana je bila šala. To što zoveš oscilacijama, nije prava reč, niti opis, ali, kao što rekoh da si rekao još za nekog nešto, Roleta recimo... ili da si progovorio nešto o bilo kom drugom sa spiska, možda bi i izašli na kraj. Ovako...

EDIT: Gandalf je prvo federerovac, pa ostalo, lako je njemu.
            @miloolja, da li zbog toga sto sam federerovac ono sto sam napisao o Novaku pada u vodu ? Ja nisam rekao da Role treba da dobije nagradu, a ako bude dobio ja cu prvi reci da je to nepravda prema Davidu. Nemoj da gledas navijacki, gledaj realno - Novak NE ZASLUZUJE nagradu, to znas i sama. Pusti Nadala i poredjenja sa njim, to je nebo i zemlja, fokusiraj se samo na Novaka. ;)
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Zašto uopšte komentarišemo Novaka, on uopšte nije među nominovanima. Ne treba porediti Novaka sa bilo kim, ali zašto niko neće da se osvrne na Nadala koji se nekim čudom našao na toj listi, iz meni nepoznatog razloga!
              * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
              * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
              NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Zato sto je upuceno pitanje zasto Novak nije tu

Moglo se isto pitati i za Pablo Carena Bustu...ali nije

Comment

• Nadal se nasao na listi iz dva razloga, a to su tri stvari :
                  1. Najbolji je ove godine
                  2. Nike
                  3. Nike
                  Dayman (a-a-ah...)
                  For everyone

Comment

• Originally posted by proudNolee View Post
                    Zašto uopšte komentarišemo Novaka, on uopšte nije među nominovanima. Ne treba porediti Novaka sa bilo kim, ali zašto niko neće da se osvrne na Nadala koji se nekim čudom našao na toj listi, iz meni nepoznatog razloga!
                    Nazalost, on je vec i uzeo jednom ovu nagradu.

A sta mislite za preostale 2 nagrade?
                    Most Improved Player of the Year i Comeback Player of the Year?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dodig i Robredo

Comment

• Kada je Rafa uzeo nagradu ?
                        Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                          Dodig i Robredo
                          a Stan?
                          nisam ovo ocekivala od tebe

@Gandalf
                          recimo 2010., nisam 100% sigurna

sigpic

with experience.

Comment

• kakav poraz za sport
                            Dayman (a-a-ah...)
                            For everyone

Comment

• E onda se da izvinete p*pišam na tu nagradu ukoliko je uzme Nadal!
                              * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                              * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                              NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• sad sam proverila, od 2004.-2012. Role uzima tu nagradu, osim 2010. kad je uzeo Nadal

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X