Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jos zamisli 5. set na razliku, a nijedna ne moze da zadrzi svoj servis pa da joj zivot zavisi od toga
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Ma kakav best of 5, pa onda bi slemovi morali da traju 3 nedelje

Neka im onda smanje prihode na turnirima i rijesen problem.Ovako ne ide,kao sto je Marej rekao to su dva sporta

Comment

• Originally posted by FC Nadal View Post
        Neka im onda smanje prihode na turnirima i rijesen problem.Ovako ne ide,kao sto je Marej rekao to su dva sporta
        A zasto?
        Zene su po prirodi fizicki slabije od muskaraca, glupo je da manje zaradjuju samo zato sto ne mogu fizicki da izdrze isti napor kao muskarci.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nek proba Andy odigrati atraktivan mec, da zasluzi lovu

Comment

A zasto?
            Zene su po prirodi fizicki slabije od muskaraca, glupo je da manje zaradjuju samo zato sto ne mogu fizicki da izdrze isti napor kao muskarci.

Jednostavno ne ide,oni crkavaju nekada po 4 i 5 sati na terenu ,ovamo Serena uzima iste pare a vecinu meceva zavrsi ispod sat vremena.Razumijem da zivimo u svijetu jednaki vrijednosti ali to se ne moze isto placati,sve po zaslugama,te pare one dobijaju samo zbog musko-zenske jednakosti.

Comment

• Originally posted by FC Nadal View Post
              Jednostavno ne ide,oni crkavaju nekada po 4 i 5 sati na terenu ,ovamo Serena uzima iste pare a vecinu meceva zavrsi ispod sat vremena.Razumijem da zivimo u svijetu jednaki vrijednosti ali to se ne moze isto placati,sve po zaslugama,te pare one dobija samo zbog musko-zenske jednakosti.
              Koliko se Nadal zadrzao protiv Robreda? Je l' i njemu treba dati manje para?
              Neka ih onda placaju po satu, kao radnike, pa ce biti ravnopravno

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
                http://www.tennisworlditalia.com/Rob...colo15741.html

"Robin Soderling played his last match in July 2011, in the final of the tournament in Bastad win against David Ferrer. Struck by mononucleosis, the Swedish tennis player was then forced to leave the tennis courts, and currently is struggling with a post-viral syndrome. Despite having picked up the racket in a few short training sessions and its values ​​are now back to normal, Robin said they still feel very tired and not being able to recover. According to him, would attempt the big return to the Masters 1000 in Paris, scheduled from October 28 to November 3.

"I'd like to return to Paris Bercy" the Swede said in a recent interview. "But unfortunately only depend on my body. know that you journalists and fans would want to know when I return to play ... I can only tell you that I'm trying, I really hope I can. "
                Soderling nema mononukleoze, on otsustvuje jer se dopinguje. Ne otsustvuje on tek tako 2 godine.
                OVAKO

Comment

• Na stranu to sto im mecevi ne traju isto,mozda je jos veca razlika u tome sta mozes vidjeti u zenskom a sta u muskom tenisu,opet dva sporta.

Znaci cisto kada bi pricali koliko mogu pruziti gledaocima bi trebali primati manje pare.

Comment

• Ne razumem zasto je to bitno. I jednima i drugima, ne znaju koliko para imaju, a stalno se potencira ta prica oko ravnopravnosti novca, licno ne znam sta je gore, zaliti se sto ces da dobijes 600k umesto 1m npr. ili to sto ti smeta sto ce neko drugi da dobije isto kao i ti.

Comment

• Daj bre FC, pricamo kako je ATP u ogromnoj krizi, a ti ovako nesto kazes
                      A druga stvar, sta tebe toliko dotice koliko oni zaradjuju, ne dajes im ti pare

sigpic

with experience.

Comment

Daj bre FC, pricamo kako je ATP u ogromnoj krizi, a ti ovako nesto kazes
                        A druga stvar, sta tebe toliko dotice koliko oni zaradjuju, ne dajes im ti pare
                        Ma u kakvoj god ATP krizi bio,opet vise vidjeti nego kod zena,kriza u ATP samo se moze porediti sa prijasnjom situacijom u muskom tenisu nikako sa zenama.

Samo skroz podrzavam Mareja u ovoj izjavi,i jednostavno mi to nije jasno.

Comment

• Na zadnjih par GSova je WTA ponudio dosta vise od ATPa

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                            Na zadnjih par GSova je WTA ponudio dosta vise od ATPa

Jesi ozibljan ili?Bartoli sampion Wimbly,uvreda za taj turnir i za tenis opcenito

Comment

• Trenutno, WTA izlazi iz krize i mogu bas dobri mecevi da se vide, a ATP ide na dole, kao WTA pre par godina.

A ne znam sta ti nije jasno?
                              Zene treniraju isto kao i muskarci, a ti mislis da samo zato sto ne mogu da trce 5h treba da dobijaju manje para?

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da i nije losa ideja.
                                Nek zene malo vise treniraju,a ne samo da sopinguju
                                Mogle bi one ladno da izdrze 5 setova,izdrzljive su zene jos kako
                                Ovo pisem kao neki nazovi teniski strucnjak
                                Bez sale,mozda bi stvarno trebalo probati,da se vidi fizicka spremnost,(ima ih dosta koje bi izdrale)bilo bi interesantno
                                sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

Working...
                                X