• Time
  • Show
Clear All

• Domacim portalima je ocigledno zanimljivije sta se u Svajcarsoj desava

Comment

• Originally posted by majabl View Post
      Uuu, ovo ce biti zabavno, evo zurke.

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Ma ja nemam nista protiv,nek pise sta hoce,ali strasno me iritira kad je neko toliko subjektivan..decko je prvo Rogerov hejter pa tek onda Novakov navijac..

Comment

• Brinem se i ja za finansijsko stanje Svajcaraca

Comment

• Ne brini shminka, bice sve u redu, snaci ce se on nekako

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ko bi rekao da je i Big Nole pecaros
              Da zabacuje zna videcemo ostalu tehniku
              sigpic

Comment

• I patriotizam kosta ;) Sve se meri i iskazuje u novcu. Ironije radi, prosle godine su isti ti Svajcarci razvlacili Novaka po medijima zbog navodne gramzivosti Ima li sta gore nego kada samar stigne kad mu se najmanje nadamo i od onoga od koga to najmanje ocekujemo.
                Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Novakov patriotizam je prosao mnogo nezgodniji test. Mozda Novak ne placa porez u maticnoj zemlji, ali razumljivo obzirom koliko mu je zemlja ponudila dok se razvijao i dok mu je pomoc bila potrebna. Ali to ne znaci da se njegov novac ne sliva kod nas preko raznih humanitarnih akcija. Njemu i svaka cast sto jos uvek igra pod nasom zastavom i sto ovakvoj drzavi donosi plus gde god se pojavi.

Da je Federer rodjen u Srbiji taj bi jos od 15. godine bio Englez. Mislim da ne bude da je u pitanju pljuvanje, po meni takve promene drzavljanstva i te kako imaju logike.
                  Last edited by Big Nole; 02-11-12, 13:52.

Comment

• Kakav englez, hrvat zajedno sa Cipetom i Dodigom

Comment

• Da je Roger Srbin bio bi Englez

sigpic

with experience.

Comment

• Mozda vam je promakla informacija, ali Novaku su Englezi nudili lovu za drzavljanstvo.

Comment

• Jesu kad je stvorio ime, ne bi Roger to docekao jer bi jos kao junior otisao u Zagreb

Comment

• Originally posted by Big Nole View Post
                            Mozda vam je promakla informacija, ali Novaku su Englezi nudili lovu za drzavljanstvo.
                            Ali je on trazio, tj. njegov otac za sve sinove drzavljanstvo, sto su Englezi odbili.
                            Tako da nije on njih odbio, nego oni njega jer su bili alavi.

shminka, nemoj da unosis pometnju, bio bi Englez

sigpic

with experience.

Comment

• Jedino sto moze da bude smesno je sto nisi dovoljno upucen u pricu. Novak je imao ponude za zamenu drzavljanstva pre 16. godine.

Comment

• Al si ti zato upucen u to sta bi Roger uradio

Comment

Working...
                                X