X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NI View Post
    Prle!

Dao si mi mjeru za 'prime'. Tri uzastopne godine.

Code:
    [B]Igrac[/B]	Period	[COLOR="#0000FF"]A[/COLOR]	B	K1	Titule	W	L	[COLOR="#0000FF"]GS_t.	GS_W	GS_L[/COLOR]
    [B]Konors[/B]	74-76	[COLOR="#0000FF"]527[/COLOR]	8658	*	37	262	18	[COLOR="#0000FF"]4	48	4[/COLOR]
    [B]Lendl[/B]	85-87	[COLOR="#0000FF"]471[/COLOR]	9925		29	232	20	[COLOR="#0000FF"]5	64	6[/COLOR]
    [B]Nadal[/B]	8-10	[COLOR="#0000FF"]426[/COLOR]	9750		20	219	35	[COLOR="#0000FF"]6	64	5[/COLOR]
    [B]Sampras[/B]	93-95	[COLOR="#0000FF"]392[/COLOR]	10037		24	234	44	[COLOR="#0000FF"]6	64	6[/COLOR]
    [B]Mekinro[/B]	82-84	[COLOR="#0000FF"]372[/COLOR]	8120		26	216	23	[COLOR="#0000FF"]3	49	6[/COLOR]
    [B][SIZE=1]Vilander[/SIZE][/B]	86-88	[COLOR="#0000FF"]238[/COLOR]	6542		14	178	42	[COLOR="#0000FF"]3	49	7[/COLOR]
    [B]Agasi[/B]	99-01	[COLOR="#0000FF"]229[/COLOR]	5992		10	148	44	[COLOR="#0000FF"]4	57	8[/COLOR]
    [B]Beker[/B]	89-91	[COLOR="#0000FF"]221[/COLOR]	6552	*	13	185	35	[COLOR="#0000FF"]3	57	9[/COLOR]
    [B]Edberg[/B]	90-92	[COLOR="#0000FF"]202[/COLOR]	7063	*	17	214	56	[COLOR="#0000FF"]3	53	9[/COLOR]

* oznacava da postoji alternativni period koji se moze smatrati najboljim

Obrati paznju da je Konors imao 37 titula u tri godine i 18 poraza.
    vidim da je Nadal tu, a Federera si slucajno zaboravio?
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Pusti Federera, udeli mi tog Vilandera.. kad sam i krenuo da skidam mec od 3 giga koji mi preterano ne treba

NI, ako meni ne verujes sam mozes lako da proveris broj Ivanovih titula u periodu 1985-87
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Sve vreme mi je na kompu, jos se trudim da kad skinem seriju, da je odmah sklonim sa torenata, da ti ostali ne bi uzimali protok
        a gde si sad, zasto ne skidas?
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Nisam ni gledao da mec ima 3 giga, da jesam ti bi mi ga narezala a ja bih kao covek skidao nesto bolje i zanimljivije

Vidim ja da se ti trudis ali ja sam se sa torentima odavno posvadjao, moram cesto da gasim i palim uTorrent da bi krenula dobra brzina.. sad imam lepih +100 kb/s od tebe i lagano prelazim 60% veceras, tako da je o.k, vise me nervira sto je dubl iz prve runde Rima 2007. zapeo 66% a bas bih gledao Moju, Nadala i Federera u isto vreme na terenu

sigpic

Comment

• Koja je sada fora sa Tennis heavenom? Ne prepozanje sifru?
            Gde vi to skidate, ima par meceva koje bih ja voleo skinuti.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Imali su probleme na TH-u, mora da se resetuje sifra ali ne znam bas da ti kazem kako

sigpic

Comment

• Ma nece da se resetuje, ne prepoznaje mi mail.
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

• Nasao sam neki sajt i stavio da skida mec iz 1985 izmedju Janika Noe i Mecira(iskljucivo zbog Mecira)
                  Sledeci skidam dubl mec. Laver, Ashe - Borg, Nastase.
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Uploaduj mi te torente da vidim hoce li i meni da rade

sigpic

Comment

• Meh slabo ce to skinuti, a jel bi bilo bolje ako bi vise nas seedovalo?
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands

Comment

• Bilo bi ako par ljudi ima skinut video i deli ga, ako je jedan onda cu da se mucim kao sto sad radim sa ova dva koja skidam, a to me jako nervira.. da nema Bojane skidao bih AO 1988. ko zna do kad

sigpic

Comment

• Ovaj dubl skida brzinom od 4 kb/s Skinuce za dve nedelje.
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• @NI

Pa dobro, treba uzeti u obzir da je Konors u te tri godine igrao 61 turnir (13 više od Lendla) i opet osvojio 1 GS manje, imao slabiji omjer W/L na GS-ovima i slabiju konkurenciju u datom trenutku. Ono što osim toga najviše upada u oči jeste činjenica da je Lendl protiv TOP 10 igrača na kraju svake godine pojedinačno u svom primeu igrao 76 puta i ostvario 51 pobjedu i 15 poraza, dok je Jimbo protiv TOP 10 igrača na kraju 74,75,76 igrao 36 puta i upisao 28 pobjeda i 8 poraza. Kada malo dublje uđemo u srž problema vidimo da se stvari uveliko mijenjaju.

Torima je naveo odličnu stvar u vezi Konorsa, selfmotivation. Drskost, bezobraznost i nevjerovatna doza samopouzdanja i vjere u sebe i svoje mogučnosti. Nijedan igrač prije i poslije njega nije to imao, barem ne u tolikoj mjeri. Kako bi uopšte i trajao toliko dugo da nije bio takav kakav jeste ?!

Meč je skinut, vidjeću da ga pogledam u što skorije vrijeme.
                            “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

• Bojana,

Nisam zaboravio Federera, ali radeci Federera otkrio sam gresku u formuli. Sada moram sve prepraviti. Gresk nije velika 5-10%.

Mogu ti reci da je, kako se god okrene, Federer prvi.

Comment

• Naravno da je prvi ...

Comment

Working...
                                X