Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Manolo Santana je poznat Rafin prijatelj,nishta tu nije chudno,zovnu ga na mob i samo pitaju-ajde Rafa prichaj koga cesh u prvom kolu,koga u drugom,koga da stavimo kod Novaka,hocesh li da skupljachice loptica nose teget sukjnice ili narandzaste shorceve,jbg,tako to ide danas u 21-om vijeku, Open era, lagano !
    SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Bojim se da ovo sto Fladan prica nisu gluposti... i te kako ima smisla.

Comment

• Taman posla da su gluposti, necemo tako Vladanovu logiku zvati.
        One and only - Rafael Nadal

Dream it, and then make it happen!

Verdasco: "If you did not leave friendship aside on court, Rafa would have no friends, since he's crushing everybody!"

Ferrer: "Rafa is a great tennis player and as a person even better"

Comment

• Tebi ocito ne svidja ta logika...

Comment

• Originally posted by Prototype View Post
            Bojim se da ovo sto Fladan prica nisu gluposti... i te kako ima smisla.
            Kakve gluposti druze ?! Opisah ti kako se to odradi za 15ak minuta i svi zadovoljni!

Comment

• Naravno da joj se ne svidja, zato i vrijedja. Bar se neki nivo moze drzati.
              sigpic

Comment

• Promenite temu
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Comment

• ko je trenutno u boljoj formi, oli lopez oli kolsrajber?

Comment

• Vise gemova, obojica chokeri
                      There's something wrong with me chemically
                      Something wrong with me inherently
                      The wrong mix in the wrong genes
                      I reached the wrong ends by the wrong means
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands
                      With the wrong theory for the wrong man
                      The wrong lies, on the wrong vibes
                      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by shpageti View Post
                        Manolo Santana je poznat Rafin prijatelj,nishta tu nije chudno,zovnu ga na mob i samo pitaju-ajde Rafa prichaj koga cesh u prvom kolu,koga u drugom,koga da stavimo kod Novaka,hocesh li da skupljachice loptica nose teget sukjnice ili narandzaste shorceve,jbg,tako to ide danas u 21-om vijeku, Open era, lagano !
                        tako bi ti to otprilike da si Rafa, ”znaš me-znam te”.
                        ”Stanujem u svom imenu,iz svog sam prezimena,nemam druge otadžbine sem svojih ideja i jedino se istinski osećam kod svoje kuće u okviru duhovnih porodica koje sam sam izabrao”...Saint-John Perse

Comment

• Originally posted by natašadal View Post
                          tako bi ti to otprilike da si Rafa, ”znaš me-znam te”.
                          Ma da haha ,chak bih nekad Manolu i druzini rekao da me odmah ubacaju u SF,da ne bude priche ovo ono i tako to ...

Comment

• Manolo, pa Manolo... pa nesto se valjda i ovaj cika pita?
                            Attached Files

Verdasco: "If you did not leave friendship aside on court, Rafa would have no friends, since he's crushing everybody!"

Comment

• Ne,taj excentrik nije za namjeshtanje zrebova,on je zaduzen za boje i ostale vizuelne ugodjaje;)

Comment

• Da, on je za te fashion issues Ma sav mi je totalno moderan. Avangardan lik.

Comment

Working...
                                X