Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da da,Noa,i meni je zao sto nisi bio uspesniji pa su ti sad svi krivi...

Realno,moze da se sumnja da postoji doping,ali sta sad on zeli da postigne ovom izjavom?Jel video kako se neko od njih dopinguje?Smarac.
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Koja je po redu Novakova sezona(za sad posto ima i London da se odigra)po skoru 69:4,3 ili 4 ?
      http://www.youtube.com/watch?v=gNJPWuJdVTQ http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3602351_n.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...13714580_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...32341258_n.jpg

Comment

• Da se danas rokaju svim i svacim, rokaju se. Mozda ne u tenisu toliko, ali sigurno ima ljudi koji uzimaju neka sredstva. Ali nije to ni blizu nivoa NFL-a, fudbalera ili cega vec.

Comment

• Naravno da se, što reče Nikola, rokaju , jer su proizvođači dopinga uvek za korak ispred (napredniji) od kontrolora istih. To je uostalom javna tajna. A najizraženije je mislim, nažalost, u atletici.
          I ko zna gde još.
          Last edited by miloolja; 19-11-11, 17:54. Reason: slovo...opet!
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Meni je najaci Nadal xD Sa nepunih 20 godina imao je ruku ko Konan Mora da je od jogurta... NOT!!

Comment

• To su gluposti... Da bi se neko bavio profesionalnim sportom, mora da koristi odredjena pomagala. Jer profesionalni sport je ipak nesto neprirodno. Ipak je to posao... Sta je "doping"?! Mislim da je to u ovom slucaju bilo kakvo uzimanje stimulansa da bi mogli pruziti maksimum, sacuvali svoje tijelo (na kratak rok)... Mislim da se ne tolerise doping koji bi doveo do toga da neko stvarno pojacava svoje performanse... Drugim rijecima, probajte vi da trenirate svaki dan po osam sati, a da jedete samo ljeba, sira, pasulja...

Comment

• koliko ja vidim, on je najvise napao spanske sportiste

Yannick Noah doubts Spanish success
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Ma kao da je vazno da li je napisao za Spance samo ili za sve, kao da se jedino spanci rokaju.

Meni je najaci Nadal xD Sa nepunih 20 godina imao je ruku ko Konan Mora da je od jogurta... NOT!!
                  Za moj biceps se pobrinula mlekara Granice.

Comment

• Pa verujem ja da se koristi sve i svasta,ali ne razumem sta sad Noa hoce.Kao da je otkrio nesto novo i nevidjeno do sada.

Comment

• A Noa se druzio i poznavao sve dilere u Parizu kada je pusio "Detelinu srece" xaxaxa koji car...
                      There's something wrong with me chemically
                      Something wrong with me inherently
                      The wrong mix in the wrong genes
                      I reached the wrong ends by the wrong means
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands
                      With the wrong theory for the wrong man
                      The wrong lies, on the wrong vibes
                      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Zna covek sta su sportisti radili proslog leta!

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
                          Da se danas rokaju svim i svacim, rokaju se. Mozda ne u tenisu toliko, ali sigurno ima ljudi koji uzimaju neka sredstva. Ali nije to ni blizu nivoa NFL-a, fudbalera ili cega vec.
                          kreatini i proteini,to su samo suplemente i ssasvin normalno i korisno;)

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                          sigpic

Comment

• Ljodra se izvinio Nadalu:

Llodra apologizes to Nadals for Noah's doping comments

The Spanish radio station COPE reports that French player Michael Llodra apologized to Rafael Nadal and his uncle Toni for the comments made by former Roland Garros champion Yannick Noah where he alleged that Spanish athletes are doping.
                            "I’m sorry about what Noah said," Llodra was quoted as saying, to which the Nadal’s responded: "We don’t understand." Llodra then allegedly said: "He’s stupid and maybe he was…” and then made a gesture tipping his hand toward his mouth to indicate that Noah might have been drinking.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Lodra objasnio neke stvari.

Comment

• Marej pocinje sezonu u Brizbejnu

MURRAY SIGNS UP TO BRISBANE INTERNATIONAL

Za sad se jos samo zna da ce i Tomic igrati ovaj turnir.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X