Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sta znam, ovde kazu, organizatori SO pa i novinari, gosti, da je bilo velikog interesovanja za vakcinisanje, Rafa kaze da u Barseloni nije velika zainteresovanost. E pa sad...

Ali zamisljam da neko Rafu natera ili da on sam pozeli da se vakcinise sada, u sred sezone sljake. To je prosto nemoguce, niti izvodljivo.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Evo sta kaze Sasa

https://www.essentiallysports.com/al...mpression=true
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ebemtiforum.

Elem. Da sam ja neki novinar, maltretirala bih legendu na svakoj konferenciji

https://www.skysports.com/amp/tennis...n-the-atp-tour

Jer bio je Rafa neodredjen pre neki dan: ako mu se pruzi prilika, vakcinisace se. Sada nece sigurno.
        sigpic

Comment

• Pa isto je i da fdedom
          U šutnji je mudros'
          Wizard

Comment

• Originally posted by Beocca View Post

Da,rumunija je prosto vakcinalni raj a Simona se vakcinisala
            Fed nije izašao sa stavom treba da se vakcinišete-zašto?
            Simona se vakcinisala zato sto u Rumuniji prioritet imaju njihovi sportisti koji ce igrati OI.

Federer ne igra turnire, kako da da uopste izjavu, da sazove konferneciju samo zbog toga
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Znači Simona je koknula nekog iz države zbog OI-intresting
              a fded ne igra, al je sedmi na listi
              Ne daju se izjave i stavovi o vakcinaciju, al o drugim stvarima se oglašava bez problema
              I evo pitam tebe-oće se vakcinisati?
              Wizard

Comment

• Kako si zakljucio ovo za Halep?
                njihova drzava je to odlucila, ona se vakcinisala...

Za koje stvari se Fed toliko oglasavao?
                A otkud ja znam sta Federer planira,videcemo kad ga pitaju...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vimbldon ukida slobodnu nedelju od sledece godine

sigpic

Comment

• Ono sto je otprilike i najavio

sigpic

with experience.

Comment

• Cudi me da niko nije pomenuo neka govorkanja u vrhu ATP-a da se planira masters na travi.

Comment

• Zato sto forum ocajno radi, uospte nemam zelju da pisem i prenosim vesti...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Zato sto forum ocajno radi, uospte nemam zelju da pisem i prenosim vesti...
                          Nazalost ziva istina. To je verovatno i jedan od razloga sto se broj ljudi na forumu ( makar teniskom ) dosta smanjio. Secam se pre par godina kako su ljudi mogli i da lajkuju komentare, kako je postojala "normalna" reputacija itd. Ne znam sta se desilo posle.
                          Za par godina kada se Novak penzionise( i Rodzer i Rafa), verovatno ce se postavljati jedan komentar u par dana.

Comment

• Comment

• Rafa van RG sve slabiji i slabiji, iz godine u godinu. Ipak idalje je favorit na RG ali mislim da ga mladi neće mnogo respektovati ove godine.

Comment

• Originally posted by 147 View Post

Za par godina kada se Novak penzionise( i Rodzer i Rafa), verovatno ce se postavljati jedan komentar u par dana.
                                Neće se desiti istovremeno, biće po nekoliko godina razlike.
                                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Working...
                                X