Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Predvidjanjima nije mesto u postignutim rekordima. Valjda je toliko jasno.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• sigpic

Comment

• Iz intervjua koji je Cicipas dao za jedan grcki casopis prije nekoliko dana:

Novak Djokovic said the other day that over the years he has developed a “thick skin” and can withstand criticism. On the occasion of the comments that were made about you recently, have you also developed a “thick skin” or do you intend to censor yourself in the future?
          “I have no reason to develop a thick skin. I’m authentic, I think people understand that. I don’t try to pretend or do something that does not express me and is not part of my personality. There are players who have been criticised for that and I don’t think it’s unfair, especially when it comes from a large part of the audience. I believe people want honesty…”.

Aooo, kakva bijeda jedna... Medvedev je u pravu svaku rijec sto je rekao za ovu splacinu. Zelim mu da se Novak i Medo naizmjenicno redjaju na njega, dok nervno popusti i pocne kosu da cupa sa glave. Kakva ubazda jedna...

Comment

• Originally posted by Joker View Post
            Iz intervjua koji je Cicipas dao za jedan grcki casopis prije nekoliko dana:

Novak Djokovic said the other day that over the years he has developed a “thick skin” and can withstand criticism. On the occasion of the comments that were made about you recently, have you also developed a “thick skin” or do you intend to censor yourself in the future?
            “I have no reason to develop a thick skin. I’m authentic, I think people understand that. I don’t try to pretend or do something that does not express me and is not part of my personality. There are players who have been criticised for that and I don’t think it’s unfair, especially when it comes from a large part of the audience. I believe people want honesty…”.

Aooo, kakva bijeda jedna... Medvedev je u pravu svaku rijec sto je rekao za ovu splacinu. Zelim mu da se Novak i Medo naizmjenicno redjaju na njega, dok nervno popusti i pocne kosu da cupa sa glave. Kakva ubazda jedna...
            Što izvređa momka na pravdi Boga?

Comment

• Sutra istorijski dan

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                Što izvređa momka na pravdi Boga?
                Na pravdi Boga?? Tebi nije ocigledno na koga cilja sa ovom pricom o neiskrenosti, foliranju, pretvaranju da si nesto sto nisi.. i kako je opravdan medijski linc u takvom slucaju..??

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                  Na pravdi Boga?? Tebi nije ocigledno na koga cilja sa ovom pricom o neiskrenosti, foliranju, pretvaranju da si nesto sto nisi.. i kako je opravdan medijski linc u takvom slucaju..??
                  Nisam baš tako protumačio njegovu izjavu. Ne mislim da je ciljao na Novaka. Čovek može da bude iskren i da to izražava na više načina. Ali Stefanos svakako treba da bude autentičan. Ako želi da kaže šta mu je na pameti neka kaže.

Misllim da on nema takvo mišljenje o Novaku.

Comment

• Pa, Djokovic je primjer iz samog pitanja koje mu je postavljeno. I tokom AO je izjavio da nije siguran da je Djokovic UOPSTE povrijedjen. Ako to nije aludiranje na foliranje, ne znam sta je.

Comment

• Udar Zvereva na ATP: Kako je Federer ispred mene?
                      Nemački teniser Aleksander Zverev izrazio je nezadovoljstvo prema ATP-u.

MSIZVOR: B92 PONEDELJAK, 15.03.2021. | 08:12

"Najveći sam fan Rodžera Federera, ali on nije igrao tenis godinu dana i opet je bolje rangiran od mene. Igrao sam Grend slem finale, Masters finalae... Ovaj sistem je katastrofalan", rekao je Zverev.

Zverev je nastavio u oštrom tonu.

"Rangiranje mi zaista nije važno, bar sa sistemom koji imamo sada. Mislim da bi trebalo da budem među četiri ili pet najboljih na svetu da je sve normalno, ali je ovaj sistem apsurdan", dodao je Zverev.

Comment

• Hahahha, malo je omasio, treba da tezi da bude no.1, a ne da bude no.6.
                        Druga stvar, sto se tice zreba totalno mu je nebitno da li je 5.,6.,7.,8. Vise bi argumenata imao da se buni onaj ko je no.9, jer bi bio no.8 i imao povoljniji zreb, nego Zverev.
                        Treca stvar, skoro cela atp lista moze da se buni zbog toga jer Federer trenutno jedino ima 45 poena iz Dohe.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa zar nisi ti nedavno kritikovala ovaj nacin bodovanja?
                          Deluje da Zverev isto tako razmislja.
                          sloboda ili ništa

Comment

• Ko je obrisao Oljin simpatican post od sinoc?

Comment

• Originally posted by gomila nesklada View Post
                              Pa zar nisi ti nedavno kritikovala ovaj nacin bodovanja?
                              Deluje da Zverev isto tako razmislja.
                              Kritkujem ja i dalje, nego mi je smesno sto kuka sto nije no.6, od kad je to mesto bitno?

sigpic

with experience.

Comment

• Ne svidja mi se pretjerano potenciranje problematicnosti ovog sistema, jer ce se sve zavrsiti sa pricom o Novaku, kao i uvijek.. Vidjeh neku racunicu na mtf, a vi mi recite jel to tacno (mrzi me da racunam), da je, racunajuci samo rezultate iz poslednje 52 nedelje, Novak na 5830, a Medo na 5495. Sto znaci da bi se vec sad u Majamiju odlucivalo o br. 1. Doduse, to su vec price sbb kbb, jer igraci prijavljuju turnire shodno aktuelnom rankingu, pa bi onda mozda i Novak grizao sa sitnijim turnirima, sto mu u ovoj situaciji ne treba...

Comment

Working...
                                X