Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• da vise gubio nego dobijao i bitnije gubio nego dobijao. ali nema veze. svi sretni. mada jedna vonabi koza ne bi smjela bas sebi da dopusta takve stvari!

Comment

• Posalji mu poruku, sigurno ce duboko da se zamisli i da batali sve, ode na pusto ostrvo
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• mislis da se nije zamislio nakon USO 2010 i 2011? i pogotovo nakon vimblija 2019?

u ostalom vidjelo se na konferencijama za stampu nakon onih USO meceva. ne sjecam se kako je bilo nakon vimblija, ali tada je vec bio navikao na to. nole ga je vec ranije dobro istrenirao.
        Last edited by talicni; 11-03-21, 21:40.

Comment

• Da li mu je bilo lako? Nije sigurno...
          Da li je hteo da ode na pusto ostrvo? Nije sigurno...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by talicni View Post
            ja baratam cinjenicama a ti, ne znam ni kako bi to nazvao. ali ajde. srecan 8. mart! sa malim zakasnjenjem.
            Nažalost ili ne ona je njegov veliki fan i sama je svesna svega nemojte da je vršite pritisak na nju nije lepo ljubav je to prema Fedu, evo samo za Bojanu jedna lepa slika i od mene srećan 8 mart sa zakašnjenjem.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Comment

• Jbt, oćel uniklo JEDNOM uzeti neke boje a da nisu mrtvačke
              Wizard

Comment

• Oprema je savrsena, konacno su mu napravila opremu kakvu treba od samog pocetka da mu prave.
                Doduse i ona proslogodisnja sa AO je bila bas dobra

sigpic

with experience.

Comment

• https://twitter.com/TimBoeseler/stat...924142594?s=20

NB lost 13 times in 1st Round in his last 14 tournaments and beats Federer today.

https://www.tennisnet.com/en/news/ro...e-a-match-ball

Last edited by talicni; 11-03-21, 22:29.

Comment

• Oprema je odvratna, postaruje ga za 10 godina
                    Wizard

Comment

• Slozicemo se da se ne slazemo, oprema je genijalna

sigpic

with experience.

Comment

• Km 100 je odvratna, nije nikakav hejt
                        Wizard

Comment

• Originally posted by Beocca View Post
                          Km 100 je odvratna, nije nikakav hejt
                          Ne znam sta ti ovo znaci, ali o ukusima ne vredi raspravljati, tebi se ne svidja, meni je super i to je to

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Beocca View Post
                            Jbt, oćel uniklo JEDNOM uzeti neke boje a da nisu mrtvačke
                            Boje nisu baš živahne ali budimo iskreni nije ni on u cvetu mladosti

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Comment

• pa bas zato mu ne treba to mrtvilo...

pogledaj sta je uniklo radio za novaka,a pogledaj ovo...
                              Wizard

Comment

• I za Nišikorija su imali ok kolekcije, ovo je baš dom penzionera Surčin. Državni.
                                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Working...
                                X