Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Melburn postavlja novi rekord. Imace tri ATP turnira JEDNOVREMNO! Na njima ce ucestvati 48+48+12*2 = 120 igraca, tako da ce skoro svi ucesnici AO imati pripremni turnir.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Troicki novi selektor.
      Penzija ili igrač/selektor?

Comment

• Originally posted by shminka View Post
        Penzija ili igrač/selektor?
        Mislim da je on izjavio da ce pokusati jos par meseci, pa ako ne ide, onda penzija.
        Ali u svkaom slucaju, veliki strateg Troicki
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by NI View Post
          Melburn postavlja novi rekord. Imace tri ATP turnira JEDNOVREMNO! Na njima ce ucestvati 48+48+12*2 = 120 igraca, tako da ce skoro svi ucesnici AO imati pripremni turnir.
          Ma samo bezveze sve zakomplikovali i sad djeluje bas isforsirano, nabacano. Samo da su odobrili ulazak lupam 20.decembra i onda da karantin traje do 5. januara i da se odigra sve regularno po planiranom kalendaru.
          Ovako bas djeluje sve odvratno, vecina igraca ni ne igra sedmici prije GS, niti je to pametno. Glupost

Comment

• Bukvalo nedostaje jedna nedelja i onda bi sve bilo ok, tj. da su recimo ATP cup i jedan 250 u jednoj nedelji, drugi 250 u drugoj nedelji i onda AO, to bi bio dobar raspored.
            Ovako ce igraci imati bas problem, ne mogu ni direktno iz karantina da igraju best of 5, a isto tako, ovi najbolji skoro nikad ne igraju nedelju pred slem...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Smenili Zimonjica da bi stavili Troickog

sigpic

with experience.

Comment

• Jbt! Ovo drustvo se raspada po svim savovima, pa kakvi su to ljudi, wtf?

Jel ovo politicki nesto?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ne znam sta je, ali je mnogo jadan potez, da ga tako smene, posle svega sto su kao tim prosli zajedno

sigpic

with experience.

Comment

• Nista mi nije jasno.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Jel ovo neka sala? Ako je ovo tacno veoma ruzan gest od njegovih dojucerasnjih saigraca. A komentari na njegovom tviteru su stvarno tuga. Nije trebalo ovo Novaku.

Comment

• I on poletio odmah javno da kuka i jadikuje. Ko da je zrtva nekog nasilja pa da ga covjek zali.

Istina, Troicki ne moze biti trener nikome ali hocu reci mogao je na drugi nacin ovo iskomunicirati
                        Last edited by DinoFC; 17-12-20, 22:24.

Comment

• Pa kako su se oni poneli prema njemu, bolje nisu ni zasluzili...

sigpic

with experience.

Comment

• U Srbiji ovakvi potezi nikad nisu cista posla.
                            A ako je tacno to da su igraci odlucivali nesto u Parizu, nakon roka, mada je tu rok najmanji problem, ko god u ovoj ujdurmi ucestvovao, bas, bas nisko i odvratno.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                              I on poletio odmah javno da kuka i jadikuje. Ko da je zrtva nekog nasilja pa da ga covjek zali.

Istina, Troicki ne moze biti trener nikome ali hocu reci mogao je na drugi nacin ovo iskomunicirati
                              Nije nasilje ali bas ruzan gest. Kao kad devojku ostavis preko SMS poruke a do juce si se kleo u nju. I bolje da covek to izbaci iz sebe makar na tviteru nego da drzi u sebi da ga izjeda. Meni je ovo prosto neverovatno, narocito od Novaka. Da nisu mogli da sednu i da popricaju.

Comment

• Da li se Zimonjić zamerio nekome politički?

Comment

Working...
                                X