X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Shapo je skroz ok, ali to sto je plavusan mu bas i nije plus
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Boja je nebitna, rekoh ti to vec nedje.. bitan je nos!

Comment

• Originally posted by Joker View Post
          Boja je nebitna, rekoh ti to vec nedje.. bitan je nos!
          To su tvoji standardi, ne moji

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jel Federer počo da prodaje maske već?
            Wizard

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Jos jedan dokaz da dovoljno puta izgovorena laz vremenom postaje istina.
              Cuj Federer godinama preskakao RG...
              Federer nije igrao RG 2016-18. To je 3 godine. 2017. je osvojio AO i Wim i preskocio RG.

----------

Dzoker,

Previse si osjetljiv. Naravno da nece da propusti priliku.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                Federer nije igrao RG 2016-18. To je 3 godine. 2017. je osvojio AO i Wim i preskocio RG.

----------

Dzoker,

Previse si osjetljiv. Naravno da nece da propusti priliku.
                Za svaku godinu ima sasvim logicno objasnjenje, ali kad ti napises: Federer godinama nije igrao RG, ispada da nije igrao minimum 5 godina.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Za svaku godinu ima sasvim logicno objasnjenje, ali kad ti napises: Federer godinama nije igrao RG, ispada da nije igrao minimum 5 godina.
                  To je pitanje kao se tumaci rijec "godinama". Za mene su 3 godine "godinama". Problem je sto ja to ne smatram ni nelogicni, ni neispravnim nego razumnim od strane Federera. Isto tako smatram Nadalovu odluku da ne igra USO razumnom a Timovu da ga igra nerazumnom. Naravno, razumna je i Novakova odluka da ga igra.

Objasnjenja su nebitna. Ona rijetko kazu pravi razlog.

Obicno se objasnjava zasto se preskace turnir. Novak mora da objasnjava zasto ga igra. To je apsurd.
                  Last edited by NI; 25-08-20, 02:15.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                    To je pitanje kao se tumaci rijec "godinama". Za mene su 3 godine "godinama". Problem je sto ja to ne smatram ni nelogicni, ni neispravnim nego razumnim od strane Federera. Isto tako smatram Nadalovu odluku dane igra USO razumnom a Timovu da ga igra nerazumnom. Naravno razumna je i Novakova odluka da ga igra.

Objasnjenja su nebitna. Ona rijetko kazu pravi razlog.

Obicno se objasnjava zasto se preskace turnir. Novak mora da objasnjava zasto ga igra. To je apsurd.
                    Problem je sto on nije godinama preskakao RG zato sto je smatrao da ce imati sanse na drugim turnirima, kao sto si ti napisao i tako napisao laz, nego zbog zdravlja.

sigpic

with experience.

Comment

• pa to mu dodje na isto,a uostalom,to su zvanicna objasnjenja,niko od nas nije njegov doktor

to znaci da,federer zna i da laze
                      Wizard

Comment

• 2016.je imao operaciju, dosao u Pariz i shvatio da nema sanse da igra, posle W je prekinuo sezonu, ali sigurno je sve to laz i bio je zdrav, jer mi ipak nismo njegovi doktori

sigpic

with experience.

Comment

• a druge dve?
                          Wizard

Comment

• 2017. je isti razlog, zbog kolena nije hteo da menja 3 podloge nego samo 2, trava i hard.
                            Jedino moze da se stavi znak pitanja za 2018.godinu, ali to je daleko od izjave: godinama je preskakao RG, a posebno sto se sve to desava kad ima 36, 37 godina.

sigpic

with experience.

Comment

• niko mu ne spori niti zanera (sem RG ) ali se sticao takav utisak,cak su i strani komentatori koristili recenice slicne NI-ovoj-semantika je tu u redu,tri godene su u dativu GODINAMA
                              Wizard

Comment

• Zato sam i rekla da vise puta ponovljena laz postaje istina

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X