Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dve odvojene stvari. Zverev je ispao, u najmanju ruku, neodgovoran, nema tu price. To je prvo, i svima je jasno.

E druga stvar je to sto se Kirios nasao prvi da moralise i deli lekcije odgovornosti. Ne znam tacno sta je rekao, izmislio toplu vodu verovatno. I to ljudima smeta. Sto lik koji nema osnovno kucno vaspitanje daje sebi za pravo da se uvek prvi javi i komentarise druge igrace.
    Last edited by mark !t zer0; 30-06-20, 16:25.
    sloboda ili ništa

Comment

• Situacija je kao da silovatelj upire prstom u sitnog lopova. Mislim, okle ti obraz, serdare, da ti ikom ista spocitavas...

Comment

• Krajinovic bio gost kod Viska i Govedarice, skroz je zanimljivo bilo, posebno deo gde prica kako mu je bilo u IMG akademiji, koliko mu je bilo tesko, u jednom trenutku mu je knedla bila u grlu

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Ne prestaje gmaz ruzni glupi a bilo je za ocekivati da nece prestati napominjat i nasladjivat se jos dugo, dugo.

Comment

• ATP "lomi" oko bodovanja – Đokovićeva trka sa Nadalom se dramatizuje

Sada španski list Marka, pred povratak sezone u avgustu u Vašingtonu, javlja po kom principu će se bodovi oduzimati, iako se nije igralo.
            Marka prenosi da je u ovom trenutku najranije da se ukupan broj bodova podeli na 52 nedelje koliko se računa godišnje rangiranje.

To znači da će se Đokoviću svakog ponedeljka oduzimati 196 bodova, umesto 4.185 bodova.
            S druge strane, teniser sa Maljorke deliće 9.850 bodova u narednih godinu dana, što je 189 nedeljno, umesto da odmah izgubi 5.369.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Au kakav skandal se sprema iz ATPa. Dokle ce vise da rade protiv Novaka? Novak je posle Us Opena bio dosta bolji od Nadala. Ne znam sada tacno, ali osvojio je oko 3000 poena vise. Dakle u zadnjih pola godine aktivne igre otpilike je Novak osvojio oko 3000 poena vise, a pola godine pre toga Nadal oko 2700 vise. Ljudi iz ATPa dakle hoce jednako da gledaju na ta dva perioda a to je svakom normalnom totalno suludo. Zadnjih 6 meseci bi morali duze da se vaze.

I ne samo to, ovako stite Rodzera kako bi ostao u Top 4. Van svake pameti je ne skinuti Rodzeru odmah 1600 poena cim se nastavi sa igrom. Ima da naprave da Rodzer bude top 8 nosilac na AO, ili bar u 12, imeto da ne bude nosilac ili eventualno jedva u 32.
              Last edited by 147; 01-07-20, 10:22.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                Ne prestaje gmaz ruzni glupi a bilo je za ocekivati da nece prestati napominjat i nasladjivat se jos dugo, dugo.

Ma mene Novak nervira. Što mu ne napiše "napusi mi se ku#$@ pi$#o mala
                Lik je umislio da je ne znam kakav faktor a sve što radi je pljuvanje i omalovažavanje drugih.
                Attention whore.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Neki ljudi jednostavno ne umeju da gledaju svoja posla.
                  sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                  Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Sacekajte malo, sad ce Bojana da kaze kako je Nik potpuno u pravu i kako tu nema nista suvisno, niti neodmjereno.. sve kako valja i trebuje....

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• TV Vimbldon prikazuje na tw mec iz 1992. izmedju Kesa i Mekenroa drugo kolo... pljas, pljas gotov poen. Bas dosadno
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                          Sacekajte malo, sad ce Bojana da kaze kako je Nik potpuno u pravu i kako tu nema nista suvisno, niti neodmjereno.. sve kako valja i trebuje....

sigpic

with experience.

Comment

• Roger, Stan, Delpo, Rodik

doduse, nisu rekli na kojoj podlozi

sigpic

with experience.

Comment

• Novak.

Ostane mi 8$ da uplatim da osvaja sveeee aaaa.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Ne moze, moras 4 igraca

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X