Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Apropo ove priče oko korone, ja živim sa roditeljima i bratom i oni su pokupili virus svo troje a ja sa upalom pluća sam dva puta bio negativan, kako to objasniti

Comment

• pa jeste,ali se ti testovi koriste i to buni ljude-niko ne kaze vadio sam krv na koronu,obicno kazu testirao sam se na koronu i to je to
      Wizard

Comment

• Djokovic je idiot, zna kakva je situacija, ponasao se kao se nista ne desava i sad je doslo do toga da ce ga tek urnisati, ali jbg sam je kriv. Po strani sto ja mislim o virusu, ciinjenica je da nema publike u vecini svijeta na sportskim dogadjajima, zestoko je kritikovan zbog scena iz Beograda, a sad ce tek biti jer je igrac na njegovom turniru zarazen i potencijalno je zarazio i ostale tenisere, ali ne samo njih vec i publiku. I on kao organizator mora da snosii posledice. Bukvalno sam pao sam se ubio.
        sigpic

Comment

• sve ce to proci,kao sto sve prodje-samo da grisa ne najebe
          Wizard

Comment

• Ma naravno da ce proci, kao i sve, svako cudo za tri dana. Mada da vidimo prvo ostale, nadam se nezarazene i gde se Bugarce zarazio.

A paz ovu malu, kaze lol

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• pa sta je lose rekla?
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Zakuvava

Comment

• pa malo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• kenja...najvise mrzim kad se ljudi nasladjuju tudjom nesrecom
                    Wizard

Comment

• Moze li da se posalje poruka ovoj maloj Gambi Osaki na tw? Ako moze pisite joj u moje ime, koga boli k sto ce rec' maloumni Kirijos.
                      sigpic

Comment

• mogla bi ona da najebe od nichija-kakav god da je,ne mislim da je pokvaren
                        Wizard

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                          Moze li da se posalje poruka ovoj maloj Gambi Osaki na tw? Ako moze pisite joj u moje ime, koga boli k sto ce rec' maloumni Kirijos.
                          Haha silne blokirala koji joj odg.

Nego sto je Stenu smesno?

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Ne bih rekao da je smijesno toliko ali mozda je do mene.

Ali je fascinantno da niko ziv ne pise o tome kako zeli brzo ozdravljenje Grigoru i da ne bude nista ozbiljno ili bilo sta u tom fazonu. Auu hijene dosle na svoje, zasluzeno su sacekali svojih pet minuta.
                              Last edited by DinoFC; 21-06-20, 22:17.

Comment

• Pa cekaj bre, prvo korona ne postoji, onda je samo blagi virus, a sad ti nije smesno?

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X